Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vedr. nytt publiseringssystem/ videre fremdrift for ny MfN profil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vedr. nytt publiseringssystem/ videre fremdrift for ny MfN profil

    Refererer til følgende poster:
    God jul med noe attåt

    Nytt forum ??? (og slik ble det)

    Tidligere annonsert post vedr. oppgradering av MfN med nytt design og publiseringsløsning (cms) er avbrutt. Kjapt fortalt viste det seg at utvikler ”kanskje” lovet at løsningen var bedre enn hva den faktisk var. Derfor ble vi enige om å avbryte kontrakten uten at dette fikk så alt for store økonomiske konsekvenser. Vi slapp å bekoste brukte arbeidstimer, men får ikke refundert lisenskostnaden for selve cms – programvaren - greit nok, gjort er gjort. Klart at dette var litt synd og setter oss litt tilbake i tid, men jeg jobber videre og løsningen kommer etter hvert!

    Men for å bringe MfN videre har vi derfor inngått avtale om å utarbeide et spesialdesign for vårt forum. Avtalen er inngått med et av de fremste designfirmaene ute på www (godt dollarkursen ikke er for høy..) og dette designet vil bli MfN nye grafiske profil. Ny cms løsning vil derfor adoptere dette designet. Like greit å gå den veien som omvendt. Så langt jeg kan se av firmaets andre arbeider blir dette helt rått. Forventet lansering er satt til 1. mars i år.

    Dette vil ikke påvirke forumet brukervennlighet, men gi oss en profil utad om at mfn er et profesjonelt nettsted – med et design som er pent, integrerer annonseplasseringen bedre enn nå og gjenspeiler at forumet omhandler modellfly- og helikopter mm.

  • #2
    Leit med CMS løsningen men jeg er veldig spent på det nye designet!

    Klaus Are The Man
    Theodor Bastberget

    Airplanes are for people who can't fly helicopters!
    http://www.modellhelikopter.no

    Comment


    • #3
      Glemt også å nevne at jeg i samme slengen oppgraderer forumsoftware. En bug- og sikkerhetsfikser, men også noe nytt. Det vil bla. bli mulig å legge inn "Skype kontakt" på samme måte som MSN etc.

      Comment

      Working...
      X