Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motor til Nemesis 90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor til Nemesis 90

    Hei,

    jeg vurdrer kjøp av Nemesis 90 og lurer på hvilken motor jeg bør gå før. Har lyst på 4-takter, vil en Saito FA-100 duge (kanskje med pipe) eller må jeg opp på YS110 eller Saito 125?

    Noen som forresten har fått prøvd denne modellen og kan si noe om hvordan den er i luften?

    Er det noen andre modeller i samme størrelse og prisklasse som duger bedre?
    Flyet skal brukes til pattern flyging...
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

  • #2
    Jeg fulgte alle de gode rådene jeg fikk på denne tråden og bestilte en YS FZ110. Håper det blir bra!!
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

    Comment


    • #3
      Ys er iallefall en kanon motor , tror ikke du kunne valgt bedre til det bruket ...

      Ellers til det med valg av annen modell i 90 pattern klassen , her er jo valgene utrolig mange og det er mye bra ..

      Jeg flyr en 90 size tojero med asp 91 og bolly eq60 pipe , funker som bare fy med masse krefter til overs ! Flyet funker som bare fy og jeg vil tro det duger i hauger til nordic progg . kittet er veldig bra gjenomført prisen tatt i betraktning og jeg anbefaler det på det sterkeste . Nemesisen har jeg bare så vidt sett fly og fikk ikke noe særlig inntrykk av potensialet da det hadde en trøblete motor . Men når jeg ser på flyene ved siden av hverandre så vil jeg tro at konstruksjonen av tojeiroen gjør at den har skarpere snapprols fly bedre i knivegg " min flyr knivegg utrolig bra , bare legge den over gi sideror og der ligger den mer eller mindre snor rett " ..

      Lykke til med valget , tror du blir fornøyd uansett da de fleste av disse maskinene fly bra ....

      Teknisk hobby

      Pent eller hur .....
      Last edited by andre78; 07-07-06, 23:33.
      Mvh Andre`søhagen

      Comment

      Working...
      X