Announcement

Collapse
No announcement yet.

Monolitten 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Monolitten 2006

    Hei

    Har lagt ut noen bilder fra det tradisjonelle Monolitten treffet på www.jetsofnorway.com under stevnerefferater.

    Cato

  • #2
    Du likte det helikopteret Cato? Jeg også, kunne nesten la meg overtale til å kjøpe et slikt.
    Ellers takk for bilder, husk på MI.
    Dette må vel ha vært det største Monolittrennet siden Brå og Formoe herjet i Frognerparken. Det var vel drøyt 20 piloter, og 30 maskiner. Inntil 8 fly i luften samtidig, og masse publikum og sunn interesse.
    Med tanke på at dette ikke er avtertert i det hele tatt, ingen egentlig er arrangør, og været ikke var det beste, må det sies å være en suksess.
    Og helt sikkert det største modellflystevnet noen gang innenfor Ringveien.
    Mvh Terje Martinsen
    leder Modellflyseksjonen/NLF
    www.modellfly.info

    Comment


    • #3
      Hyggelig å treffe litt folk igjen! Blir jo ikke så mye treff på vinteren.

      Etter 2 timer i badekaret fikk jeg tilbake varmen

      GODT NYTT ÅR!!!

      Comment


      • #4
        Dette var jo et knalltiltak, selv om jeg ripa opp undersiden på seilern litt... Men det får jeg bare leve med, har en kropp til også da.

        Det var ihvertfall en veldig trivelig dag. Godt nyttår!
        Martin Sørlie, 1985.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Razer
          Dette var jo et knalltiltak, selv om jeg ripa opp undersiden på seilern litt... Men det får jeg bare leve med, har en kropp til også da.

          Det var ihvertfall en veldig trivelig dag. Godt nyttår!
          Vel, dette var 9. gang dette "tiltaket" fant sted. Aldri avtertert, de som hører om det og har lyst kommer, med eller uten fly/heli, bare det er elektro. Andre ting flyr vi ikke blant Vigelands statuer.
          Og hvis noen gikk glipp av det, hver nyttårsaften klokken 12:00 (IKKE 24:00) ved Monolitten i Vigelandsparken. Bare ett år til neste gang!
          Fikk forresten prøvd min Spektrum DX6 for første gang i dag. Anbefales på det varmeste (kaldeste?).
          Mvh Terje Martinsen
          leder Modellflyseksjonen/NLF
          www.modellfly.info

          Comment


          • #6
            Takker

            Får slenge meg inn i rekken og takke for et fint lite treff. Utrolig morsomt at det kommer så mange. Dere får ha et godt nytt år...
            Lars Norberg

            Comment

            Working...
            X