Announcement

Collapse
No announcement yet.

Multiplex Cularis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multiplex Cularis

    Meldingen er slettet
    Last edited by phammers; 15-04-08, 02:17.

  • #2
    Er ganske spent på denne selv. Vet at MFT i Sverige har den, og El-Flight i Danmark har den på lager. Har ikke sett den i Norge enda, men regner med at den snart dukker opp.
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      Ja, denne skal jeg ha. I elektroutgave.
      En i klubben har nok allerede mottatt sin tror jeg, fra El-Flight om jeg ikke tar feil.
      Regner med jeg hiver inn en ledig AXI 2820/12 i min når jeg får i hus. Har 4 arbeidsløse 3S LiPoer på 1550 og 1660mAh også.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Hei.
        Vet ikke nårtid den er å få i Norge. Jeg har bestillt en fra El-Flight i Danmark. Er ganske nysjerrig på denne. Skal bruke en AXI 2820/12 som allerede er i hus. Håper også å få den klar til Hanstholm i slutten av måneden for å prøve den på hang.

        Mvh. Olav.

        Comment


        • #5
          Importøren har sagt at den skulle komme etter påske så den bør være her snart.
          Eller så bestiller jeg en fra el-Flight
          Amund Gårdhammer
          www.ringerikemfk.com

          Comment


          • #6
            Hei Olei
            Håper også den er klar til Hanstholmturen. kan jo hende det blir bestillinger av sånn demovisning, hehe

            RS
            Ronny Sundbye
            Young man, was that a landing or were you shot down?

            Comment


            • #7
              Originally posted by RS
              Hei Olei
              Håper også den er klar til Hanstholmturen. kan jo hende det blir bestillinger av sånn demovisning, hehe

              RS
              Hei RS.
              Demovisning skal bli, men inngangsbilletten blir dyr .
              Mvh. Olav E.

              Comment


              • #8
                I dag fikk jeg kjøpt Multiplex Cularis i Norge oss MartinsenHobby.
                Når dette er mitt førte seile fly så får jeg prøve å finne ut osen motor,propell og servoer jeg skal bruke i den ser det er nevnt AXI 2820/12 Tar gjerne i mot tips til propell og servoer
                Amund Gårdhammer
                www.ringerikemfk.com

                Comment


                • #9
                  Tenkte bruke Hitec HS-81 på ror og elevator, bør de være med metalldrev eller funker standard ok?

                  Comment


                  • #10
                    du burde ha MG på flapen ihvertfall. Ellers tror jeg det går greit å bruke vanlige nylongir.
                    Jørgen Wake Stensen
                    Bodø MFK
                    Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

                    Comment


                    • #11
                      Ja i vingene tenkte jeg bruke WP092ere med metall. Takker

                      Comment


                      • #12
                        Jeg fikk min for et par dager siden fra Elefun (de har den inne fordi om den ikke ligger på webben). Jeg kommer til å kjøre HS-65MG i vingen. De er sterkere enn de MPX anbefaler (sine egne selvsagt) og samme størrelse. HS-81 i vingen tror jeg blir for stort for de ferdig utstansede plassene, men det går gjerne å tilpasse.

                        Byggingen og de første turene med modellen min kommer til å ende i artikkel her på MFN.
                        Anders Hauge

                        www.hang.no - Norges nye HANG-side!

                        www.JetsOfBergen.no
                        rc.andersh.com

                        Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
                        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
                        Byggeblog for Eurosporten
                        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

                        There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

                        Comment


                        • #13
                          Den er kommet i netshopen, fant den der i går og bestilte.
                          Tenkte legge WP092 i vingene. Siden HS-81 har eksakt samme mål som de anbefalte Tiny servoene regner jeg med at denne er ok til ror/elev.
                          Nanoene er 23x12x24 og WP092erne er 24,5x11,5x22,5 så det burde la seg gjøre å bruke disse i vingene (At jeg hadde noen liggende medvirket...)

                          Comment


                          • #14
                            092'ene går nok fint i vingen, ja! Jeg tenker også å bruke HS-81 på høyde/sideror...
                            Anders Hauge

                            www.hang.no - Norges nye HANG-side!

                            www.JetsOfBergen.no
                            rc.andersh.com

                            Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
                            Byggeblog FPV SailCam Easyglider
                            Byggeblog for Eurosporten
                            Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

                            There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

                            Comment


                            • #15
                              Så hadde jeg litt problemer med å finne bare spinner/blader og hadde lyst på en metallspinner så jeg bestilte en MPJ7070 og et sett 13x7 blader.

                              Det ble denne først og ike Acromasteren som jeg funderte på så jeg har et powerset liggende fra en Spitfire som ikke er ferdig som jeg tenkte stappe i denne i stedet. En aning tyngre enn det anbefalte men det burde gå greit.

                              Comment

                              Working...
                              X