Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pattern rekrutterings-samling i sommer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pattern rekrutterings-samling i sommer?

    Hallo!
    Jeg tenkte å legge ut en "føler" om det kunne være interesse for en helg med Pattern-flyging i løpet av sommeren? Det var jo en samling i april, men jeg ser for meg en rein rekrutterings-helg der man kun fokuserer på det nye progremmet Sport S-07 og evnt Nordic N-07.
    (Link til programmene: http://home.online.no/~ofremmi/F3A/S.../Schedules.htm )

    Det er lite nykommere i pattern miljøet, og på helgas Bing's cup var det ingen deltakere i S-07. Det har også vært laber oppslutning om vingtreff de siste årene.

    Det er mange som tror disse programmene stiller store krav til modell, men prøv å fly gjennom S-07 med din egen maskin og bli overasket! (Det er til og med mulig å gjennomføre det med en litt "fresk" trainer!)

    Det er sikkert mange der ute som ønsker å fly mer strukturert, og gjerne med pattern-lignende maskiner, men som er for nervøse til å stille i konkurranser. En slik rekrutterings-helg vil kanskje bidra til å vekke interessen til liv, samtidig som den kan være med på å avdramatisere konkurarnse-delen av flygingen.

    For min del begynte jeg med vingtreff i 2002/3, og fortsatte med Nordic i 2004/5.
    Maken til hyggelige sosiale sammenkomster som konkurransene er skal man lete lenge etter! Dømmingen og konkurranse-delen er for meg mest konstruktiv kritikk, og gjør at jeg kan forbedre meg som pilot.

    Dersom interessen er tilstede kan vi prøve å få til en helg i sommer eller på etter-sommeren.
    Vingtor stiller mer enn gjerne med "treningsanlegg". Flyging på søndag må da evnt avklares nærmere.

    Forslag og innspill mottas med takk!

    Mvh
    Audun Thinn
    Vingtor RCC
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

  • #2
    Hei Audun
    Et glimrende tiltak som jeg håper det blir noe av. Jeg er vel ikke i målgruppen, men om det ikke kolliderer med noe annet stiller jeg selvfølgelig opp for å hjelpe til.
    Ola
    www.ofremmi.info

    Comment


    • #3
      Det hadde vært kjempeflott om det hadde latt seg gjøre.
      Driver og trener på sport 07 om dagen, m/tanke på og stille opp på konkurranse.
      Mvh Pål
      Moss Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Godt tilltak Audun !
        Du har ikke noen nærmere info om rent tidsmessig når dette var tenkt utført ?

        Har jo en Excelsior og en Alliance som sikkert hadde satt pris på en luftetur snart igjen. (Om motorene ikke har rusta bort i vinter - igjen da.. )
        Ønsker dere en god dag på feltet !
        Birger Mork

        Mine besittelser :
        Flygreier (Massevis)
        Heligreier (En Mini Titan)
        Bilgreier (Et par stk.)

        Comment


        • #5
          Hallo!
          Nei, har ikke noe dato, tenkte bare å slenge ut en føler på om det kunne være noe interesse rundt en slik helg. Jeg får ta det opp nærmere internt i klubben med tanke på innbydelser osv..

          Hvis Ola er med på laget kan jeg i alle fall garantere full tyngde på det faglige
          Audun Thinn
          Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

          Comment


          • #6
            Hei igjen!
            Etter den enorme tilbakemeldingen (...) prøver vi å få til et lite opplegg 18-19 august på Vingtor sin stripe i Kråkstad!
            Nærmere info kommer etterhvert.

            Jeg har ikke organisert noe enda, men får se om jeg får tid mellom bleieskiftene hjemme
            Audun Thinn
            Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

            Comment


            • #7
              MER INFO LIGGER HER:
              Pattern trening/rekrutterings-weekend 18-19 august! - (MFN) ModellflyNytt.no
              Audun Thinn
              Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

              Comment

              Working...
              X