Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger kjøpsråd - Pris/kvalitet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger kjøpsråd - Pris/kvalitet

    Hallo til folket.
    Fant en annonse hvor det selges følgende: T-Rex S. Align motor og speedkontroll, med Hitec 65 servoer og telebee gyro. Er brukt denne servoen til gyroen også. Blir den for treg? Følger med 2 batterier. Usikker på merke. Dette er nytt. For 3300 kr.
    T-Rex S, hvor mye dårligere er den en SE f,eks? Kjenner ikke til Telebee gyro. Noen som gjør det? Høres ut som katta i sekken men hva vet jeg?
    Kan dette anbefales?

    Hansi
    Last edited by Hansi79; 13-07-07, 21:22.
    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

  • #2
    trex s har jeg aldri hørt om høres ut som en billig/dårlig trex kopi fra kina...
    og telebee gyro så jeg i en kyosho katalog for noe år siden
    Last edited by jop002; 14-07-07, 01:42.
    Mvh Jan Ulrik Opheim

    Comment


    • #3
      450S er vel så vidt meg bekjent den "nye" XL, leveres vel med en CF-ramme, men plasthode.
      Er ikke noe Kinakopi ihvertfall, blir produsert av Align.
      Servoene er gode, samme med motor og regulator (selvom du ikke nevner hvilken motor og regulator det er snakk om).

      Gyroen ville ikke jeg brukt, mest fordi jeg har brukt en Futaba 401 en god stund nå. Føles bare så mye bedre med en hale som holder sg i ro og ikke drifter eller noe. Men Telebee-gyroen fungerer nok helt ok til å lære seg å fly med.
      -
      Jan-Ove Sandnes

      Modeller:
      Align Trex 600E Pro (Vbar)
      Align Trex 450 Pro (Vbar)
      MPX Funjet
      MPX Dogfighter
      Hotliner i bestilling...

      Comment


      • #4
        Er en T-Rex 450 S. Selges av elefun.no også. Motor er Align 3550KV motor og 35A regulator. Gyron heter Telebee rce-500x. Servoer er 4 Hitec HS-65hb.
        I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

        Comment


        • #5
          Alt utenom gyroen høres helt greit ut, startet selv med en telebee gyro som jeg aldri ble helt fornøyd med. Kjøpte en 401 som fungerer helt knall. Det er noe som heter "buy cheap, buy twice", dette gjelder i høyeste grad innen modellfly.
          Sørg også for at batteriene er av god kvalitet, vanskelig å si noe mer om det. Søk litt her på forumet, og se hva andre er fornøyd med.

          Comment


          • #6
            Kjøpte meg Mini Titan i stedet. Med HS 65hb og gy 401 med Hs 81. Carbon blader og 2100Mah batteri.
            I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

            Comment


            • #7
              grættis.. ser deg på stripa i morgen da?
              T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
              Yak 54 m ASP65
              Depron vrak ;)
              masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

              "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

              -- Ronny --

              Comment


              • #8
                Takk. Tok deg ikke helt på ordet ang Mini Titan. hehe.. Men er så dårlig vær å da har jeg muligheten for å trene innendør på jobben. Det hadde ikke gått med en 50 size fuel. Helikopteret blir sendt på mandags morgen Å på tirsdag får jeg Realflight G3.5 simulator i posten. ÅTitanen forhåpentligvis på onsdag/torsdag.
                I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

                Comment


                • #9
                  hehe det blir sikkert bra, men den er ikke like stabil som et 50 size fuel heli, men men, i morgen skal jeg på stripa å fly opp en kanna fuel så det er bare å stikke oppom eventuelt... realflight er bra vettu,

                  kjøpt deg radio enda? kan annbefale JR9xII eller DX7 eneste som blir brukt i klubben hvertfall, om du trenger hjelp så er det nok de beste valgene, siden det er mange som kjenner de!
                  T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
                  Yak 54 m ASP65
                  Depron vrak ;)
                  masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

                  "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

                  -- Ronny --

                  Comment


                  • #10
                    hmm.. kjøpte meg et helikopter til. JS 50 Titan Ti. Med OS 50 hyper. CSM SL720 Gyro. Har en Optic 6 som får duge. Bra servoer. Straks ferdig å bygge den så er klar til onsdag. Da trenger jeg litt hjelp til å se over faenskapet å kanskje du kan ta den opp første gangen?
                    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

                    Comment


                    • #11
                      bare å plinge på det, men er jo ikke meldt annet en drittvær, hehe, si i fra om du trenger å låne pitch måler osv, har liggende
                      T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
                      Yak 54 m ASP65
                      Depron vrak ;)
                      masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

                      "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

                      -- Ronny --

                      Comment


                      • #12
                        Fine greier. Skal si ifra jeg. Mangler egentlig bare no småtterier. Gløder, fuel og ja, pitchmåler
                        I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

                        Comment


                        • #13
                          Kan stikke oppom meg idag å låne pitch måler. Eventuelt ta med deg heli, så kan vi se på det sammen, det velger du selv!
                          T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
                          Yak 54 m ASP65
                          Depron vrak ;)
                          masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

                          "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

                          -- Ronny --

                          Comment

                          Working...
                          X