Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye pattern leker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye pattern leker

    Hei,

    Vi har fått nye leker! .

    Den "gamle" (impact), trengte en partner .... så helt plutselig ,og uventet ,kom det en Integral .... he-he. kult!
    På bildet er den akkurat kommet ut av esken, og er jammen "feit og fin" ...

    Har så mye leker at stuen er nå permanent hobbyrom som dere ser...

    Eieren av lekene kan ses mellom halen på flyene ... han er foresten også modell - banemester, samt min store Fan av hobbyen .

    Kjell Olav
    Attached Files

  • #2
    Gøy!

    Hva slags maskin skal du ha i den?
    MVH

    Jon Gunnar Wold

    Comment


    • #3
      Hei ,

      Det blir YS i Integralen ... 160DZ eller 170 DZ når denne kommer ...
      Bruker 160DZ i Impacten med 140 L som backup , så det greieste blir å forsette med YS, så kan man bytte litt rundt om nødvendig , dessuten har man jo så mye deler o.l til disse

      Det er jo så mye bra å få i dag , prøver å styre meg ... iallefall litt

      Leste at du skal kjøre OS 200 på ditt neste prosjekt !? ... kult , OS stiller jo alltid opp med snadder ...

      Kjell Olav

      Comment


      • #4
        Ja den ny OS 200 er bare altfor kul til å ignorere
        Jeg har en ny 2-meter planlagt til den. Får ikke fløyet så mye om dagen så da holder jeg meg aktiv på utgiftsfronten!
        MVH

        Jon Gunnar Wold

        Comment


        • #5
          Hei,

          .. Har kommet igang litt tidligere denne sesongen , har jo bare vært høst-flyging på meg de senere årene ...
          Ble til og med lurt av Ø.H til å bli med på Løten-cupen . Kult å slenge seg med ; treffe de andre kara, spise pølser, skryte/juge litt, og se hvordan de andre gjør ting og tang. Man sitter jo ellers på hver sin tue , sammen med myggen ...
          Der er YSèn foresten flink ; den røyklegger hele banen !!

          Shoppe + mekke er jo minst halve morroa ! Hva er vel bedre enn masse biter som skal på plass i en stor "fisk", og få alt til å spille etterpå !?!?. ....kommer ikke på en eneste ting jeg ... selv som ungkar

          Hva blir neste prosjekt på deg ?

          Kjell Olav

          Comment


          • #6
            Neste prosjekt er foreløpig hemmelig, mest pga at kona ikke skal å noia, men det er betalt depositum hos bartesam i Tyskland, så den som lever får se
            MVH

            Jon Gunnar Wold

            Comment


            • #7
              Hmmm ... W.Lorentz har jo en fyldig bart ... + mange fine ting i butikken sin ...

              Jeg gir samboeren min et stykke tørr-fisk, så er vi veldig enig , faktisk så blir jeg tilbedt .... men det spørs om det fungerer på alle ...

              Kjell Olav

              Comment


              • #8
                Her min nye ..

                Min nye Goodshot..balsa sett ...dvs ..iflg Pål W. fullstendig laftebygg..............
                Intergralen er fin ..men så en hadde satt Berryl vinger på den!
                den samboeren ..er det bikkjasiden du bestikker med tørrfisk...trur ikke frua her hadde gått på den!!!
                hehe
                Attached Files
                Rune Gjelsnes
                Vikersund
                92624841

                Comment


                • #9
                  Hei,

                  Ser bra ut , japanerne kan jo dette ...

                  ... tørrfisk-trikset virker sjeldent på 2-bente ... Interiør , ikea , syden og visa virker bedre der ...

                  Integralen er snart ferdig , skal fly utover høsten med den , prøve å få satt den opp , bli kjent , ha den klar til neste sesong ... Bruker ofte fryktelig lang tid på å finne riktig oppsett ... Impacten har 200+ turer og jeg lurer enda jeg ... hmmm ...


                  Kjell O.

                  Comment


                  • #10
                    ... som dere ser på bildet skal pappan snart ut å fly , mens sønnen nøyer seg foreløpig med mini pattern på fotball-banen rett utenfor huset her ...

                    Den er forøvrig elektro , en ekte "wanna-bee" tilhenger ,og skal bli som far når den blir stor ...

                    Pattern er gøy , vis noen av lekene deres da vel !?

                    Kjell O.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Hei Kara ( og jenter ?! )

                      Som dere ser på antall klistre-merker , har den stått i stuen en stund og ventet på finværet ...
                      Men nå er det ingen vei tilbake , skal kjøre, justere, borre og skru på den utover høsten så det blir gull til våren .
                      Har fått med mange nyttige tips om ting og tang , så her tror jeg det blir muligheter !

                      Er det noen fler som sitter i bobledress på stripa og studerer pattern-programmer ?
                      Fint å lære nå , så sitter det fast som teflon til våren ...

                      Kjell Olav
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        pugge -----pugge----

                        heheh huska ca halveis uti P09 på søndag..var alene der oppe og fant det litt vanskelig og lese selv!
                        når P07 kom brukte jeg simulator ..men min ikke helt riktige "kopi" av den jeg hadde funker ike lenger så får kanskje kjøpe en!
                        du får holde ut,høsten og vinteren er en fin tid og fly\trimme på er som regel litt roligere i luften da
                        Rune
                        Rune Gjelsnes
                        Vikersund
                        92624841

                        Comment


                        • #13
                          Hei,

                          Gøy å være i gang , skal begynne nå jeg også. Bruker min Gamle Larimar til dette på høsten + en Epsilon 90 med ski til vinteren. Epsilonen er fryktelig tung , (finer fly+ kjempesolid )og må jo si at jeg er imponert av at ST90èn klarer å få den i lufta ... Men; man trenger ikke kjøre så høyt; tett og lavt F3a program ble jo minst like kult. Fortsetter med den til vinteren også jeg!

                          Håper flere som elsker pattern, eller som har lyst til å gjøre det , tar en titt på programmene som finnes; noe for enhver !
                          Har hjulpet (presset!?)noen på stripa til å fly noen enkle pattern-sekvenser , og det har blitt rene julekvelden med sykotiske skratt og store smil ... . Siden har de "nesten" skulket både kvinnfolket og jobben for å fly mer ! .. En ny verden i denne sporten ....

                          Kjell Olav

                          Comment


                          • #14
                            Hei igjen,

                            ... hva er vel bedre enn en bedre enn en pattern-modell som suser der oppe, mot blå himmel og klart høst-vær !?

                            Nå flyr vi alle mann, og har det riktig så fint.

                            Bildet er fra stripa på Dal , og som dere ser er alle "Dancing-girls" o.l redigert bort så man kan fokusere riktig ...

                            Kjell Olav.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              airborn

                              så du har fått den i lufta !
                              Grattis!!!

                              Er et jævla pes med all groupies'n ...skjønner ikke hvordan vi holder ut i sporten vår!

                              Virker maskinen ok så langt?

                              Rune
                              Rune Gjelsnes
                              Vikersund
                              92624841

                              Comment

                              Working...
                              X