Announcement

Collapse
No announcement yet.

Top Flite Cessna 1:5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Takker! Da er det håp om å få inn en sånn en

    Comment


    • #62
      Her er et bilde av flyet. Det vises at det er en cessna nå Har ikke gjort noe på flyet den siste måneden, men satser på å fortsette nå om ikke så alt for lenge. Det skal etter planen være færdig til flytur tidlig på våren.
      Attached Files
      Mvh Steffen Sund.

      Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

      Comment


      • #63
        Stor blir den og flott blir den...Lykke til videre med prosjektet!

        Mvh Einar - som drømmer om Top Flite's Stinson...

        Comment


        • #64
          Ser bra ut!
          Bruker du medfølgende nesehjulslegg eller har du gått for noe mer robust?
          Har selv bestillt robart sin styrbare neselegg, http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXES72, som visstnok skal passe bra.
          Frank Thingelstad
          2050 Jessheim

          Comment


          • #65
            Jeg har montert neseleggen som fulgte med. Planen er å lime en "dummy" utenpå for mere skalalikhet. Men den så da bra ut den du linket til med fjæring og greier

            "Stor blir den og flott blir den...Lykke til videre med prosjektet!

            Mvh Einar - som drømmer om Top Flite's Stinson..."

            Takk Modellen ser bra ut, og blir stor sammenlignet med .40 size traineren som står under vingen

            Jeg holder på å registrere meg som kunde hos Tower hobbies, men plages litt med adresseopplysningene.. Hvor skriver dere postnummer og sted?
            Mvh Steffen Sund.

            Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

            Comment


            • #66
              Originally posted by cessna46 View Post
              Jeg har montert neseleggen som fulgte med. Planen er å lime en "dummy" utenpå for mere skalalikhet. Men den så da bra ut den du linket til med fjæring og greier

              "Stor blir den og flott blir den...Lykke til videre med prosjektet!

              Mvh Einar - som drømmer om Top Flite's Stinson..."

              Takk Modellen ser bra ut, og blir stor sammenlignet med .40 size traineren som står under vingen

              Jeg holder på å registrere meg som kunde hos Tower hobbies, men plages litt med adresseopplysningene.. Hvor skriver dere postnummer og sted?

              Ovenifra og nedover på registreringen:
              Fornavn
              Etternavn
              Leverinsadresse - hvis du har plass setter du inn N-0000...Postnummeret ditt...
              By - byen eller stedet du bor i/på
              Litt nedenfor finner du noe som heter U.S.Postal zip/International postal...
              Her kan du gjerne gjennta postnummeret ditt...Husk N- foran.
              Hvilket land det skal til er enkelt...Du bare trykker på Country og merker for Norge
              Når det er gjort vil ikke siden bry seg om spørsmålene beregnet for USA.

              Lykke til...Tower er en kjempebutikk på alle måter...

              Mvh Einar -

              Comment


              • #67
                Hvordan betaler dere? Med vanlig visa, eller har dere kreditkort dere bruker? Hva er tryggest, og greiest?
                Mvh Steffen Sund.

                Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

                Comment


                • #68
                  Originally posted by cessna46 View Post
                  Hvordan betaler dere? Med vanlig visa, eller har dere kreditkort dere bruker? Hva er tryggest, og greiest?

                  Tower godkjenner de fleste korttypene...Se oversikt nede til venstre på hovedsida.
                  Der vil det være opplysninger om slikt...Den sikreste betalingsmåten sies og være PayPal.
                  Når du har registrert deg hos PayPal og bruker denne betalingsmåten slipper du og måtte
                  sette opp hele kortformularet for hver gang du skal handle, - Det holder med passordet.
                  Dog - en liten bakdel kanskje...går det litt tid mellom hver gang du kjøper noe vil du
                  nok oppleve at du må skifte passord...Noen av de utenlandske shopene godtar ikke noe
                  annet enn PayPal...

                  For eventuelt - hvis du måtte ønske det - og registrere deg setter du bare inn PayPal
                  på Googlesøk...

                  Lykke til! - Høres ut som at inspirasjonen er kommet tilbake...

                  Mvh Einar - skal handle LiPo-sekk hos Tower...Bare Kr.125.- over there...

                  Comment


                  • #69
                    Leste under "How to order" på T.H sine sider, og etter det jeg forstår var det bare innenfor US de godtok PayPal?? Kan det være riktig? Under betalingsalternativer er det ikke ført opp PayPal heller..
                    Mvh Steffen Sund.

                    Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

                    Comment


                    • #70
                      Til venstre når du har gått videre fra handlekurven, så står det Payment Method. Der taster du inn kortnummer og alt det der. Behøver ikke å bruke PayPal.
                      Last edited by Futaba4ever; 23-11-07, 21:47.
                      Øyvind Kveen Fagervold

                      -Graupner Club Star

                      For tiden få fly

                      Comment


                      • #71
                        Ok. Takk for hjelpa
                        Mvh Steffen Sund.

                        Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

                        Comment


                        • #72
                          Nå er en stor pakke med godsaker på vei over dammen Håper den kommer nå før jul, så jeg kan ta fram prosjektet i juleferien å kose meg med montering av servoer og motor m.m Når pakken er ankommet skulle det meste for å få cessnaen færdig, være i hus.
                          Hvordan er fremdriften på dere andre som holder på med cessnaen?
                          Inspirasjonen min er på vei tilbake nå
                          Mvh Steffen Sund.

                          Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

                          Comment


                          • #73
                            Fikk litt gløden tilbake nå i kveld. Har fra før av blitt ferdig med midtpartiet til vingen, og i kveld tro jeg til og bygget store deler av venstre vinge.
                            Attached Files
                            Frank Thingelstad
                            2050 Jessheim

                            Comment


                            • #74
                              jaaa no er den i hus!

                              Jepp, da er jula kommet tidlig!!No står byggesettet til en cessna 182 og hopper på byggebordet. Er det noen som har erfaringer med motor til denne lekkre saken, har selv tenkt på en OS90FS. Noen for eller imot??
                              Gleder meg!!!
                              Børge G Hansen

                              Futaba 10C 2.4FASST
                              Optic6
                              C17E
                              Dassler
                              T-Rex
                              T-Rex 600 N Pro
                              U-CAN-DO 46
                              Cessna Cardinal
                              Cessna 182 skyline
                              cap 232 27% alitalia
                              edge 540 vince

                              Comment


                              • #75
                                Gøy at det er flere som bygger/skal bygge cessnaen. Da blir vel mye av julehøytiden tilbrakt ved byggebordet..?
                                Jeg håper jeg får pakken fra TowerH. til jul, så jeg kan kose meg på hobbyrommet.
                                Har du planer om å detaljere den med panellinjer og interiørsett osv?
                                Mvh Steffen Sund.

                                Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

                                Comment

                                Working...
                                X