Announcement

Collapse
No announcement yet.

Top Flite Cessna 1:5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cessna
    Regner med at du er klar over denne Ivan Pettigrew Planes - Build Threads and Videos - RC Groups
    Laserkuttede deler kan bestilles her: 404
    Har lyst på den jeg også men vil da ha de laser kuttet. Starter du en egen tråd på denne. Send meg en PM om pris på laser om du gjør det her på berget.
    Mvh Andreas
    Stevensaero, glede i noen balsaflak.
    PCM.at mye glede i litt carbon
    Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

    Comment


    • Hei. Ja har sett byggetråden. Tenkte det skulle la seg gjøre å få skjært delene her til lands, men hvis ikke, tar jeg kontakt med manzanolaser��
      Mvh Steffen Sund.

      Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

      Comment


      • Nå har jeg vært heldig å få kjøpt tilbake dette flyet jeg bygde i denne tråden. Skal hente det om 14 dager, og gjett om jeg gleder meg.. Skal være akkurat som det var da jeg solgte den. Flyr som en drøm!
        Mvh Steffen Sund.

        Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

        Comment


        • Får prøve å blåse litt liv i denne tråden igjen. Har som tidligere nevnt at jeg fikk kjøpt tilbake cessnaen ,og den er under oppussing nå. Den har fått litt slitasje og transportskader iløpet av de 8 årene som har gådd siden jeg solgte den. Jeg er snart ferdig med nedmatting og reparasjoner. Flyet skal lakkes opp i samme fargeskjema.
          Mvh Steffen Sund.

          Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

          Comment


          • Morsomt med en oppussings tråd du får legge ut lit bilder slik ar vi kan følge med på prosessen.

            Comment


            • Jeg er godt i gang med å slipe ned gammel lakk, og reparasjoner av små skader. Greit med finvær når pussejobben gjøres..

              Sent fra min SM-G870F via Tapatalk
              Mvh Steffen Sund.

              Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

              Comment


              • Første bildet er tatt under en av de første turene med flyet. Jeg fikk det tilsendt fra han som kjøpte det av meg. Jeg solgte det jo før jeg fikk fløyet det selv.

                Sent fra min SM-G870F via Tapatalk
                Mvh Steffen Sund.

                Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

                Comment

                Working...
                X