Announcement

Collapse
No announcement yet.

Racing Devil med elektro oppsett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Racing Devil med elektro oppsett

    Sendte en mail til ARF Modellfly & RC Modeller ang pris på elektro oppsett av Racing Devil (pylon racer) Har blitt helt hekta på fart etter jeg kjøpte meg et Stryker C. Nå ligger det et tilbud inne på sidene med et rått oppsett

    404 Not Found

    Er det noen her som har prøvd dette flyet?? Hvordan vil landingshastigheten på et slikt fly med dette oppsettet være (tenker på vekt/vinge forhold). Jeg er amatør innen RC med meget lite flytid bak meg! Har sittet med finger`n på kjøp knappen å bare stirret på flyet har t.o.m lagt det i handlekurven flere ganger og trekt meg i siste liten he he. Kommer nok til å kjøpe meg et Racing Devil, men vil ha det med et oppsett slik at jeg kan mestre det. Men det gjør jo ikke noe at det skulle klare 200-300 km/t he he

    Hvis noen kan poste en link til video av flyet i action er det topp
    Ronny Strand
    Brønnøysund

  • #2
    Det er forbausende lite info om racing devil på nettet, fant bare noen få poster på rc universe.
    Du liker fart? Du kan jo kose deg med denne så lenge.

    Futaba 10C Fasst
    Last Down 3XL V3
    Spirit Elite
    Primo
    Hellcat
    Sukhoi
    Pt 19
    Ucd
    Bossanova
    Giles 202
    Boomerang
    Mojo
    Ultra Stick
    Riva Silver X
    Laser 3d
    Hobbyrommet er fullt av leker.

    Comment


    • #3
      Har sett denne videoen mange ganger Dette flyet er bare så rått, men det skremmer meg noe .... HE HE Er ikke helt fortrolig med annet en elektromotor enda men det kommer seg vel etterhvert. Har isåfall lyst på et Cessna 177 Cardinal on Floats til å begynne med.

      404 Not Found


      Hadde ikke vurdert å begynne med denne hobbyen før nå i August så det har vel tatt litt av. Det eneste jeg ikke har blitt hekta på er heli

      Skal klare å vente med å kjøpe,til noen har testet Racing Devil. Men da må dere skynde dere he he
      Ronny Strand
      Brønnøysund

      Comment


      • #4
        [QUOTE=bellanca;156496]
        Du liker fart? Du kan jo kose deg med denne så lenge.
        QUOTE]'

        Å ha en motor er ikke en nødvendighet for å oppnå høy fart . 490 km/t uten er jo respektabelt.
        Det gjelder å ikke blinke, for lenge.

        SlopeRacing.com is for sale | HugeDomains


        S

        Comment


        • #5
          Bare passe på å ikke bli blendet av solen der ja he he
          Har et Kyosho Stratus 2000 seilfly som jeg hadde oppe rundt 150 meter over bakken og lekte meg med looper så knakk servoarmen til elevator og flyet stupte rett ned i bakken og ble stående som en påle midt på jordet. Hadde det vært snakk om slike hastigheter ville det nok ikke ha syntes over bakken, mitt fly stoppet da det var tredd ned til vingene.
          imponerende hastigheter uten motor det der ja
          Ronny Strand
          Brønnøysund

          Comment

          Working...
          X