Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC butikker i Praha?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RC butikker i Praha?

    Jeg skal til Praha om noen uker. Noen som vet om RC butikker det er verdt å svinge innom?
    Marius

  • #2
    Hei.
    Jeg vet det ligger en rett bak hotellet Eurostars Thalia, med adressen Národní Trida, 13.
    Jeg fikk ikke besøkt den selv, men den så ikke så veldig stor ut, men OK utvalg i vinduet...
    Geir Inge

    Fly:
    Piper J3 Cub 25
    WorldStar 40
    Spirit 60
    Piper Cherokee 40
    Alpha 25

    Comment


    • #3
      Sist jeg var der var jeg innom 3 butikker hvorav 2 var bra.... Husker desverre ikke hva de het, men jeg fant dem ved å søke på Google.
      Den ene forhandlet bl.a. ZDZ og MVVS til særs gode priser. Den andre var nesten rein indoor-butikk med masse EPP/Depron snadder til gode priser!

      Alle butikkene var innenfor 20min gange fra sentrum. (50min hvis du stopper og nyter litt lokalt brygg... ).
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

      Comment


      • #4
        Det virker oppløftende! Kanskje jeg burde ta med noen mvvs motorer! Kom over noe her: 404 Not Found
        Marius

        Comment


        • #5
          Hvordan var det i Praha? Drar nedover om noen uker og lurer på om jeg skal handle meg et seilfly for hang i samme slengen..

          Hvis det er litt og spare så er det jo veldig greit. Også er det ikke akkurat kjedelig og handle litt stæsj heller da
          Yngve Sekkenes

          http://www.artistic3d.net/index.php/...ne/97-bellanca

          Comment


          • #6
            Denne tråden inneholdt ikke så mange eksakte holdepunkter.
            Er det noen som har nye opplysninger om butikker i Praha?

            Comment


            • #7
              Ja, jeg var i Praha for 1 år siden!

              I selve byområdet fant jeg 2 butikker. Den største var vel noe større enn Smallsize på Frogner. Har inntrykk av at hobby butikker har mye av det samme verden over. Mulig man kan gjøre et godt kjøp av tsjekkiske produkter som motorer. Jeg ble ikke fristet av noe spesielt og kjøpte ingenting. Vet ikke prisnivået.
              Oversikt: Kontakty

              I Praha er det for øvrig viktig å delta på ølsmaking med den skandinaviske foreningen! Denne ligger rett ved siden av en av butikkene (Zlatnická 4 - tror jeg).
              Marius

              Comment

              Working...
              X