Announcement

Collapse
No announcement yet.

GP J3 PiperCub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GP J3 PiperCub

    holder på å lete etter fly nr 2, da jeg kom over Great Planes sin elektriske cub på towerhobbies. Men stusset på at det tydligvis ikke var ett børsteløst motoralternativ på denne. Har en wilga fra før, oppgradert med børsteløs, og ettersom forskjellen fra orginalmotoren var så enorm, er jeg skeptisk til børstemotorer, har jeg grunn til det?

    er ikke i det hele tatt låst til en cub, men har lyst på ett pent byggesett (ikke ARF) som er elektrisk, så hvis noen har noen andre forslag mottas det med stor takk

  • #2
    Jeg har en 15 år gammel (minst) electricub. Den kom originalt med en speed 600 motor med kun av/på bryter. Den har heller ikke balanseror, så den du refererer til er en nyere og oppgradert versjon. Min fløy med elektroppsettet, men heller ikke mere. Jeg har etterhvert satt en HP21VT i den, og det flyr pent og bedagelig. Den er MYE roligere enn Wilgaen i lufta (jeg har også Wilga med børsteløst oppsett). Men byggesettet er fint og greit å bygge, og resultatet blir bra om man bare tar seg litt tid med det. Min har etterhvert opplevd så mye at den begynner å bli litt "frynsete i kantene". Dette er etter min mening et bedre førstefly enn Wilga 2000. Men Wilgaen er atskillig sprekere i lufta.

    Comment


    • #3
      Hvilken farge?

      Jeg har en nøtt å knekke. Hvis jeg skal gå i maleforetninga å hente maling til min J3 Cub,
      HVILKEN farge skal jeg da be om?

      Comment


      • #4
        senneps gul
        MvH Marius Leirdal

        Comment

        Working...
        X