Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen som trener sport 07 programmet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noen som trener sport 07 programmet?

    noen som trener på sport 07programmet og tenker å delta i konkuranser til neste år, eller er det helt dødt?

    og er et noen konkuranser til neste år som fåregår ikke så langt unna sørlandet? hva med tønsberg ol? eller enda nermere?

  • #2
    sport\vingtreff

    hei!
    det der nesten ut som Sport og det gamle vingtreff er på vei ut .... det er lenge siden det har vært noe særlig fart på F3A konkuransene på det området .
    Det er synd men det ser ut for meg som at de som stiller her er lokale folk som blir "mobbet" med for at det skal være noe i klassen !
    Men stiller du og et par til i Bingen til våren har jeg et par digre polkaler som venter på og skifte eier!
    Rune Gjelsnes
    Modum MSK
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

    Comment


    • #3
      Jeg driver og trener på det. Håper og kunne være med i et par konkurranser neste år.
      Vet om to andre i klubben vår som også er seriøst innteresert i det samme.
      Mvh Pål
      Mmfk

      Comment


      • #4
        Bra

        flott noe bedriver seriøs trening !
        still opp vi trenger nye fjes......
        Rune Gjelsnes
        Vikersund
        92624841

        Comment


        • #5
          hvor ligger bingen da?
          som jeg skrev over så er det ønskelig med konkuranser ikke så langt fra sørlandet.
          da blir det fort dyrt med overnatting og greier..
          for en som bare er med for moroskyld nesten..

          Comment


          • #6
            Knallbra at det er noen som prøver seg på Sport-07! Det er et supert program for å komme seg litt inn i "viderekommende" flyging, så meld dere på konkurranser til sommeren! Ingen der som biter, snarere tvert imot! Makan til inkluderende og behjelpelig miljø skal man lete lenge etter.
            Overnatting er sjeldent noe problem. Er alltids en campingplass i nærheten!

            Ellers kan jeg si at Vingtor skal prøve å få til en pattern-samling igjen til våren (ingen andre i Vingtor som vet det enda, men jeg vil, så jeg skal.. ). Det kom frem som et ønske på forrige samling å ha noe før sesongen, så jeg tror vi kliner til. Dato får vi komme tilbake til. Det vil da bli tilsvarende som sist, en samling der man får masse tips og god trening på kunstflyging.

            Ang kunstflyging på sørlandet kan man jo røske Tom Erik litt i luggen! (Gullknapp). Ellers har de habile piloter i Mandal også veit jeg! (Eller hva Pleym??)
            Audun Thinn
            Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

            Comment


            • #7
              Bingen

              http://www.modummodellsportklubb.com/

              sjekk siden våres der ligger det kart , men det ligger ca 4 mil ifra Drammen for deg blir det forbi Drammen!

              Det er vel ingen konkuranser på sørlandet, nærmeste er vel hos oss eller stavanger.
              Som Audun Thinn nevner man må som regel desverre reise litt for og konkurere!
              Rune Gjelsnes
              Vikersund
              92624841

              Comment


              • #8
                nei.. smedal skal jo fly seilfly nå...
                Så tror ikke han blir med på det med det første... desverre...
                har spurt om ikke han vil med, men det ender vist med seilfly i stedefor ser det ut til...
                snakk han til "fornuft" noen...hehe...

                Men.. jo...hadde vært gøy å prøvet seg i konkuranser til våren.. men som sagt... det må ikke bli for dyrt og slikt, så får trenen og fly nå, så får vi se til våren om jeg finner noen konk. som er greie og fine og komme til og delta på.

                Comment


                • #9
                  Sport er på vei INN. Trener som bare f... Topp program for oss ferskinger. Selv om det er lett på papiret gir det såpass med selvtillit at man faktisk vurderer å stille opp i Nordic om 10-15 år!

                  Mvh
                  Guttorm

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ChristianAustenå View Post
                    nei.. smedal skal jo fly seilfly nå...
                    Så tror ikke han blir med på det med det første... desverre...
                    har spurt om ikke han vil med, men det ender vist med seilfly i stedefor ser det ut til...
                    snakk han til "fornuft" noen...hehe...
                    Ja, neste år er det F3B for min del. Men, jeg kan sikkert stå å terpe litt øvelser med deg på Gullknapp til våren. Men, først må du få deg ett skikkelig fly! AT40 og en flat Katana er dårlige å fly pattern`n med
                    Tom Erik Smedal
                    www.artistic3D.net
                    www.photopia.no

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Tom Erik View Post
                      Ja, neste år er det F3B for min del. Men, jeg kan sikkert stå å terpe litt øvelser med deg på Gullknapp til våren. Men, først må du få deg ett skikkelig fly! AT40 og en flat Katana er dårlige å fly pattern`n med


                      morsom.. ikke mobbe 3d-katta mi...
                      har dessuten fikset den fascination saken som ble litt most for ei stund siden.... så jeg får bruke til jeg får spart opp penger til en os-90 til spigas-en.....
                      Last edited by ChristianAustenå; 15-11-07, 15:56.

                      Comment


                      • #12
                        Hei,
                        Sikkert fler som går og lurer på å begynne...
                        Det kommer fler med når først noen begynner, så her er det bare å hive seg på!

                        Virkelig et trivelig miljø, hvor man har det både gøy og lærerikt!

                        Ser man litt på historikken til Pilotene i F3a miljøet, har alle begynt her ... Man konkurerer jo med seg selv, og har sin egen progresjon som målsetting ... Konkuransene bruker man til å få hjelp, råd ,tips + dele interessen med likesinnede ...

                        En ting er iallefall sikkert; man kommer ikke til å angre !!

                        Kjell Olav

                        Comment


                        • #13
                          ... "jammen jeg er så dårlig at jeg kommer sikkert sist " ...

                          For en tid tilbake ( ok, ganske lenge siden) deltok jeg på skirenn ( barnerenn + flest jenter ??) sammen med Bjørn Dæhlie i spissen + andre flinke her i Nannestad
                          ... hmmm, jeg hadde vel et potensiale lik 0-promille til sammenligning, men hadde det faktisk veldig gøy bakerst i den bakerste troppen ( tror det var pansjonister med barnebarn). men var blandt de flinkest til å spise pølser + at jeg ble litt bedre til å gå på ski uten at det gjorde noe at Dæhlie vant!

                          Kjell Olav

                          Comment

                          Working...
                          X