Announcement

Collapse
No announcement yet.

Om dette forumet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Om folk må vente maks en dag før de får logget seg inn er en liten pris å betale sammenlignet med alt vi sletter av spamposter pr. i dag.
    Ideelt sett så hadde det vært mulig å blokkere spamboter helt men det er det tydligvis ikke mulig å gjøre....

    Kjipt, men det er helt nødvendig å gjøre noe med det.
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

    Comment


    • #17
      Har til dags dato ikke sett en eneste spam her jeg. Og jeg leser ikke sjelden det som er å finne under lenken, "Dagen's Poster".

      Comment


      • #18
        Originally posted by nixxon View Post
        Har til dags dato ikke sett en eneste spam her jeg. Og jeg leser ikke sjelden det som er å finne under lenken, "Dagen's Poster".
        Tyder jo på at moderatorene gjør jobben sin Selv har jeg sett maaange
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment


        • #19
          Mye bedre enn Yahoogroups

          Originally posted by william123 View Post
          Tyder jo på at moderatorene gjør jobben sin Selv har jeg sett maaange
          Jeg abonnerer på noen tråder på Yahoogroups. Der er det mye spam der. Her er det s v æ r t lite i forhold.

          Comment


          • #20
            Originally posted by nixxon View Post
            Jeg abonnerer på noen tråder på Yahoogroups. Der er det mye spam der. Her er det s v æ r t lite i forhold.
            Siden slutten av august har vi bortimot 3 sider fulle med rapporterte innlegg. I tillegg har vi sikkert slettet bortimot like mange som enda ikke har vært rapportert. Ikke skjeldent slettes de innen kort tid da vi har fått mail-varsling hver gang noen har rapportert. Thrust me.. det er en del spam, men ja det er nok vesentlig mer andre steder.
            Espen Melby

            :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

            Comment


            • #21
              Det har vært en bølge av spamboter som har plaget de fleste forum de siste 2 månedene, dette gjelder også "små" forum. De har blant annet knekket bildeverifikasjonen i registreringsprosedyrene.

              Men, det finnes effektive "work arounds". Jeg administrere selv et lite forum basert på Vbulletin, og en liten vri i registreringsprosedyrene har fjernet spam 100% hos oss.
              http://www.phoenix-rc.org/
              http://www.glamdalrck.net
              http://www.scalewarbird.org/
              ---------------------------------------------------
              Flying is the second greatest thrill known to man, landing is the first

              Comment

              Working...
              X