Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny hobby.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny hobby.

    jeg er da helt ny i heli hobbyen å skal nå til å kjøpe mit første Elektrisk Helikopter og lurte lit på hva jeg skal kjøpe. Har sett på Shark450Dlx, Falcon400SE og Walkera Dragonfly 68B Aluminium utgave jeg har tenkt å legge meg på mellom 3-4000 kr til en RTF pakke.

    er det noen som har erfaringer og tips til hva jeg bør gå får? har flydd mange timer med RealFlight 3,5 å har nå lyst til å prøve meg ute, å tenkte da å begynne med et Elektrisk Helikopter.

    alle tips tas i mot med takk.

  • #2
    Hei. Kvifor ikkje prøva ein Blade400. Ein kamerat av meg har eitt slikt eitt og det flyr meget bra. Dele tilgangen er og bra.
    Mvh:
    Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
    www.folgefonnrc.ning.com

    MA X-Cell Fury Extreme 90
    Raptor 90 3D
    Raptor 50 Titan SE
    T-Rex500GF
    T-Rex450SE V1
    JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

    Comment


    • #3
      Nå er ikke jeg den mest drevne heli-duden, men er det ikke mange som skryter av Belt CP? Får jo RTF-pakke med Carbon rund baut for under 4000,-? Og deletilgangen er vel bra der og?
      Hobbyartikler - RCpro
      Kenneth Davidsen

      Comment


      • #4
        Da ble det et Falcon400SE, har så vit vert ute å testet det, så nå vet jeg at det letter og at jeg kom meg trykt ned på jora igjend.

        her tenkt å handle inn litt reserve deler så jeg har, å har sjekket brapris.no dem har jo en del deler men mye er utsolgt. Er det noen her som har noen bra sider der man kan få tak i deler til Falcon & Hurricane dem er samme maskina. og deler passer om verandre.

        sider i utlalande er jo posetift, så er det noen som har erfaring fra samme butikk i utlande så er jo det bra også.

        Comment


        • #5
          Til den prisen får du skikkelig Trex 450 se uten store problemer på rcmarked.no. Det er jo bedre heli til den prisen.
          Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

          Comment


          • #6
            En Blade 400 3D som jeg har flydd mye i det siste. Dessuten får du en fullrange Spektrum sender du kan bruke i år fremover!!

            Flyr bra, god deletilgang og billige deler.

            Sjekk denne tråden; Blogg E-Flite Blade 400 3D - (MFN) ModellflyNytt.no
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #7
              Men nå har han jo kjøpt seg heli, spørsmålet var jo hvem som selger deler til det, ikke hva han skulle kjøpe....

              Jeg har ikke lagt merke til noen som selger deler til disse, og tror heller ikke de er så vanlige her inne, du får google litt.
              Hilsen Rune Marcussen

              MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
              T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
              JR DSX9

              Fitjar Modellflyklubb
              ---------------------------------------------------------------------------
              Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

              Comment


              • #8
                Det kan hende du finner noe hos
                http://hobbyfly.com/en/helicopters-4...rs-rtf-6ch-99/
                i Danmark.

                PS Svært varierende leveransetid, for ett års tid siden.
                ---------------
                Falcon 3D
                T-rex 450 SE
                Raptor 50 Titan
                Align 700 N
                JR 9XII
                ---------------

                Comment

                Working...
                X