Announcement

Collapse
No announcement yet.

RCMarked.no er overtatt av 123.no online AS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RCMarked.no er overtatt av 123.no online AS

    Hei folkens. Pr. 22. juli då. overtok 123.no online AS (123.no) nettsiden rcmarked.no. Litt vemodig, men det ble rett og slett for mye for meg. Nå kan jeg konsentrere meg mer om å utvikle disse sidene sammen med skribentene og moderatorene

    123.no vil selv komme med en "pressemelding" vedr. deres ønsker og planer med sidene. Slik jeg har forstått det vil de drive siden videre med samme prinsipp, å tilby rc-brukere et samlet rubrikkannonsested. Med deres kompetanse vil de vidreutvikle nettstedet til å ble bedre for oss brukere

    MfN og RcM vil alikevell ha et tett samarbeid fremover
    Last edited by Guest; 25-07-08, 19:03.

  • #2
    Da tar det vel kanskje ikke så lang tid før vi må betale for tjenestene heller?
    Med vennlig hilsen
    Baard Lindberg
    Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb

    "I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Originally posted by _wizard_ View Post
      Da tar det vel kanskje ikke så lang tid før vi må betale for tjenestene heller?
      Tror ikke det, samme ånd(gratis) som nå så langt jeg har skjønt

      Men de vil videreutvikle sidene slik at de får flere besøkende og at rubrikkannonser der inne når et mye større publikum Og de har peil på det de driver med - det har ikke jeg

      Comment


      • #4
        Lykke til videre...

        Kanskje får du også mere tid til noen av dine kjære hobbyer Klaus...
        Terengsykling, skikjøring og foto...I så fall er dette deg ÆRLIG fortjent!

        Mvh Einar - takk for at du er der!

        Comment


        • #5
          Er det bare meg eller har rcmarked.no sidene blitt sykt trege etter at 123.no overtok?
          Har mer eller mindre sluttet å besøke dem, det tar jo en liten evighet hver gang du skifer side.

          Comment


          • #6
            Originally posted by jab View Post
            Er det bare meg eller har rcmarked.no sidene blitt sykt trege etter at 123.no overtok?
            Har mer eller mindre sluttet å besøke dem, det tar jo en liten evighet hver gang du skifer side.
            De er kjempetrege. Tar lang tid og åpne annonsene
            Takk for deeeeeee

            Mvh Pål Jonny

            Comment


            • #7
              Hvilke flere sider for brukt rcutstyr finns det?
              Vet om finn.no, og radiostyrt.no, men er det flere?
              Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
              Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
              Futaba 12FG

              Comment


              • #8
                Melding fra admin på rcmarked:

                Vi bytter nå leverandør av lagringsplass denne uken, da vi ikke er fornøyd med tjenesten de leverer. Har blitt lovet superhastighet hos ny leverandør. Sidene har imidlertid ikke blitt flyttet etter at 123.no tok over. De ligger hos samme leverandør av webhotell som de har gjort hele tiden.
                Øyvind Kveen Fagervold

                -Graupner Club Star

                For tiden få fly

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Futaba4ever View Post
                  Melding fra admin på rcmarked:

                  Vi bytter nå leverandør av lagringsplass denne uken, da vi ikke er fornøyd med tjenesten de leverer. Har blitt lovet superhastighet hos ny leverandør. Sidene har imidlertid ikke blitt flyttet etter at 123.no tok over. De ligger hos samme leverandør av webhotell som de har gjort hele tiden.
                  Noe må ha skjedd, de har jo bl.a. lagt inn Flash, så man kan chatte. Sikkert mye annet også, jeg prøvde akkurat nå å åpne en annonse, men kom ikke opp. Måtte åpne explorer på nytt (har 8000/1600-linje.)
                  -------------------
                  Lars S. Siggerud

                  Comment


                  • #10
                    Det høres bra ut for den hastigheten det er på Rcmarked nå er helt latterlig.
                    T-rex 450 SE V2 , T-rex 500ESP ,T-rex 600 CF, T-rex 600 ESP,T-rex 600 NSP
                    Spectrum DX3, DX7, JR DSX9
                    GS Storm CL1 Pro
                    CmPro Cessna 182 Skyline, 120YS
                    Multiplex Funjet
                    Reichard proxima II
                    ExtremeFlight RC Extra EXP 48"

                    Comment


                    • #11
                      Tiltredes. Alt for tregt.
                      Geir


                      3D plane - 1D brain

                      Comment


                      • #12
                        Har snakket med de og nytt webhotell er kjøpt og innføres i kommende uke
                        ____________________________
                        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                        Comment


                        • #13
                          Grunnen til at sidene der er trege nå, er at vi i forrige uke flyttet de vekk fra mfn sin egen dedikerte server - hvor vi har MYE båndbredde bare for oss selv Nå ligger de på en felles server hosten har, så da er det mange som deler kapasiteten. Dette var noe 123 selv ønsket.

                          Så det er ikke helt riktig det Futaba4ever skriver, at det er samme forhold som tidliger. Da hadde jeg siden på egen server hvor det var et oppsett med dobbel prosessor kun til tygging av mfn og rcmarked.

                          Å forvente at det blir like godt på en felles server, med så mye trafikk som rcm har, var nok en missforståelse eller no. Så langt jeg vet var det også tenkt som en foreløpig løsning, da de ikke fikk satt opp en egen server innen tidsfristen vi hadde satt for flytting av filer i avtalen.

                          Det løser seg nok.

                          Comment


                          • #14
                            Treeeeegt

                            Er det bare meg eller blir bare rcmarked sida tregere å tregere??
                            Er nesten håpløst å se gjennom anonsene om dagen....

                            Steffen H

                            Comment


                            • #15
                              rcm er blitt ubruklig pga sirup hastigheten.
                              Er vel bare å gå over til finn.no selv om det koster peng, men i det minste slipper man å vente 5min forå se en annonse
                              =================
                              Runar Holm
                              www.maxmekker.com
                              =================

                              Comment

                              Working...
                              X