Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hirobo F3A?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hirobo F3A?

    Er det noen som vet hvor man kan få tak i Hirobo sine F3A modeller?
    De har bl.a. en smekker Astral xx 60 som man kunne få tak i i Japan før...
    Nå ser det også ut som om de er kommet med en "mini" av Naruke sin fantastiske Aries.
    Av det lille jeg skjønner av billedteksten kommer det en .15 en .60 og en 1.10 størrelse! Men hvor pokker får man tak i dem!
    http://pub.ne.jp/mogu/?entry_id=1406461

    Prøver Egentlig å få kloa i en Zeque 70 fra S2Pro, men i følge RCJapan har de sluttet å lage disse... Det var som Fa...n.
    De har en på lager i UK, men 450Euro for en 70-size modell (minus bamsemoms og fandens oldemor) er litt i overkant, uansett hvor flott modellen er!
    404 Not Found

    Mulig jeg må bite i den sure hasjen og ta til takke med en Kyosho Osmose 70??...

    Uansett er det en Ys63 på vei i posten fra Junaiten (1200,- var bare litt for billig...!).
    Rune konverterer elektro til glow med samme oppsett, men jeg kan jo ikke kopiere han igjen? -Eller??
    Last edited by Thinnthinn; 25-07-08, 22:10.
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

  • #2
    joda

    går fint det YS'n kom fra helikraft i dag..rett i kassa uten toll smuss.
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

    Comment


    • #3
      Fikk svar fra RC Japan i dag! (Etter at Hirobo i Japan hadde sagt at deres nye Aries 60 ikke var sluppet enda, og at dato for dette var høyst usikkert...).

      Wendy fra RC Japan kunne gi meg pris på Astral, Aries og Osmose
      Riktignok kunne de ikke levere Aries før i slutten av August, men jeg har da ikke dårlig tid!

      Priser fra RC Japan:
      Aries 60 - 53.000Yen (~2650 NOK)
      Astral XX 60 - 55.000Yen (~2750 NOK)
      Osmose 70 - 48.000Yen (~2400 NOK)

      Ikke billig med andre ord! Osmose koster 3360,- i Norge og 289Euro i Tyskland (~2400 NOK).
      Hva frakt fra Japan kommer på sies det ingenting om!!
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

      Comment


      • #4
        Originally posted by Thinnthinn View Post
        Fikk svar fra RC Japan i dag! (Etter at Hirobo i Japan hadde sagt at deres nye Aries 60 ikke var sluppet enda, og at dato for dette var høyst usikkert...).

        Wendy fra RC Japan kunne gi meg pris på Astral, Aries og Osmose
        Riktignok kunne de ikke levere Aries før i slutten av August, men jeg har da ikke dårlig tid!

        Priser fra RC Japan:
        Aries 60 - 53.000Yen (~2650 NOK)
        Astral XX 60 - 55.000Yen (~2750 NOK)
        Osmose 70 - 48.000Yen (~2400 NOK)

        Ikke billig med andre ord! Osmose koster 3360,- i Norge og 289Euro i Tyskland (~2400 NOK).
        Hva frakt fra Japan kommer på sies det ingenting om!!

        Kom tilfeldigvis over Osmose 70 hos Esprit Tech/Model 1.321.428.3066, og kom på denne tråden. Der koster osmose 70 $335,6 inkludert ems frakt til norge, med rabatkoden "savemoney" (utgjør $8-9).

        Dette blir omtrent kroner 1750 før moms, men erfaringsmessig er det ikke mye moms å betale på ting fra esprit.
        Audun

        Comment

        Working...
        X