Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyst på nytt fly!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lyst på nytt fly!

    Da jeg har fått mer enn 40 turer med Venus II og er kjempefornøyd med den så begynner interessen for en 2 meter og melde seg. Har sett på mye i alle prisklasser fra bare "vondt" på kontoen til direkte "ran" av kontoen. Kom over denne: The resource cannot be found. er det noen som har hørt om eller kjenner til den?

    Vet at det er omtrent like dyrt å få flyet hit til Norge som det koster å kjøpe det.

    Eller er det noen andre gode forslag der ute? Har sett på Spot on 120, Leo 110 og Protech Onyx 140 og har ikke lyst på dem.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

  • #2
    Hehe.. Mange vil ha mer veit du
    Den modellen du har funnet der ligner da besynderlig på Top Model Agressor...
    Esprit Tech/Model 1.321.428.3066

    Var jeg deg ville jeg forhørt meg litt rundt på Chivas om det er noen som skal bytte ut en modell. Kjøper du brukt fra F3A-miljøet vet du at du får god kvalitet og noe som er gjennomprøvd og funker bra! En komplett brukt F3A-maskin er ofte billigere enn å kjøpe noe "billig" og bygge på "sparebluss"!
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

    Comment


    • #3
      Du er så snusfornuftig Audun! Sånn er det å sitte å surfe rundt på nettet om kvelden.


      Får legge ut noen hint under Chivas og høre om noen av årets kreasjoner skal byttes ut med noe enda råere.
      Espen Kvien
      Gruppeleder F3A
      Vingtor RC Club
      f3a.norge@gmail.com

      Mange fly og mye moro

      Comment

      Working...
      X