Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyheter fra Fliton

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nyheter fra Fliton

    Dette er jo MÆGET lovende!
    Tissa nesten i buksa når jeg åpnet "side 3"... "Element 170 Bipe"... Grrrrrr....sikle...

    http://www.flitoncompetition.com/com...ent170_f3a.php
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

  • #2
    Finnes det norske forhandlere for disse flyene?, så ut som en overkommelig patternkjerre
    ------------------

    PA Bad Boy med ASP46
    H9 T-34 Mentor Saito 82 (på byggebordet)
    E-Flite Taylorcraft
    T-rex 450Sport
    Cessna Cardinal on floates (EPP)

    Comment


    • #3
      SEXY - er vel et dekkende ord for oss som snur seg etter modellfly men ikke titter så mye på damene
      Espen Kvien
      Gruppeleder F3A
      Vingtor RC Club
      f3a.norge@gmail.com

      Mange fly og mye moro

      Comment


      • #4
        Oi,oi,oi...Den composite versjonen av element så jo riktig bra ut.... Hører jeg et hot elektro oppsett..
        -Jim Johansen-
        Flyklart:
        Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
        Under construction:
        Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

        Comment


        • #5
          Tviler sterkt på at disse modellene kommer til Norge, men man kan jo tipse Elefun...

          Ellers mener jeg å ha lest at composit versjonen av Element 170 kommer på ca. US
          $2000.

          Her kommer et svar som ble postet på RCU ang dobbeltdekkeren:
          ________________
          It will go for $800.00 USD, release date is around December 08, I will be flying one for the 09 season.
          Alex, can give you more info. I can say this, the Element Bipe was beening flown, well before the Element 170
          was put in production
          ___________________

          Jeg har selvfølgelig sendt mail til Flitons kontaktperson og avventer svar...

          Prisen på $800 tipper jeg er ARF -tremodell. Det er noen detaljbilder på RCU av Element 170 ARF-versjonen som viser litt "rynkete" betrekning, men sånn er det vel stort sett med alle ARF'er som transporteres langt og lenge..
          Audun Thinn
          Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

          Comment


          • #6
            Originally posted by Thinnthinn View Post
            Tviler sterkt på at disse modellene kommer til Norge, men man kan jo tipse Elefun...

            Ellers mener jeg å ha lest at composit versjonen av Element 170 kommer på ca. US
            $2000.

            Her kommer et svar som ble postet på RCU ang dobbeltdekkeren:
            ________________
            It will go for $800.00 USD, release date is around December 08, I will be flying one for the 09 season.
            Alex, can give you more info. I can say this, the Element Bipe was beening flown, well before the Element 170
            was put in production
            ___________________

            Jeg har selvfølgelig sendt mail til Flitons kontaktperson og avventer svar...

            Prisen på $800 tipper jeg er ARF -tremodell. Det er noen detaljbilder på RCU av Element 170 ARF-versjonen som viser litt "rynkete" betrekning, men sånn er det vel stort sett med alle ARF'er som transporteres langt og lenge..
            Hmmm...Med de prisene tviler jeg at de får solgt noe særlig, kan man like godt handle Krill, C-ARF eller ZN-line...
            -Jim Johansen-
            Flyklart:
            Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
            Under construction:
            Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

            Comment

            Working...
            X