Announcement

Collapse
No announcement yet.

Høst og vinterprosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tja...3W 106 i nesa på cans, 8 stk Hitec 7955 og en på gass, Powerbox Champion med 2 stk Fromeco 2600, vanlig Nicad på tenning, optisk killswitch fro Electro Dynamics.

    Dette ble litt åff tåpikk så jeg får vel si at jeg også bygger ny indoor kjerre
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #17
      For min del blir det en Hangar-9 1/4 size Cub med 26cc bensinmotor (min første bensinmotor).
      Solgte min gamle 1/5 Cub for litt siden, og savner sårt en cub å putre rundt med.
      Synes denne modellen fra Hangar-9 er skikkelig snasen med en del fine skaladetaljer. Flyet ankommer vel neste uke en gang, og planen er egentlig å gjøre den ferdig så fort som mulig. Den blir nemlig nyyydelig å ha ski på når snøen etterhvert kommer på plass.
      Attached Files
      Frank Thingelstad
      2050 Jessheim

      Comment


      • #18
        Vinterprosjekter

        Har en 3W Votec 3-meter som må gjøres ferdig etter nyttår. Har alt klart til denne.
        Holder på med en F5D Demon elektromaskin på ca 135cm vingespenn. Demonen skal gå godt over 300 km/t. Det blir interesant å prøve. Snart ferdig. http://www.trmfk.no/forum/viewtopic.php?t=704
        Tenkte også å finne et eller annet i 50ccm-klassen. Må være 3D-værsting. Forslag?
        Trond Dullerud
        Trondheim Modellflyklubb

        Comment


        • #19
          Originally posted by TrondD View Post
          Vinterprosjekter

          Har en 3W Votec 3-meter som må gjøres ferdig etter nyttår. Har alt klart til denne.
          Holder på med en F5D Demon elektromaskin på ca 135cm vingespenn. Demonen skal gå godt over 300 km/t. Det blir interesant å prøve. Snart ferdig. http://www.trmfk.no/forum/viewtopic.php?t=704
          Tenkte også å finne et eller annet i 50ccm-klassen. Må være 3D-værsting. Forslag?
          Er veldig fornøyd med min 2,3m extra fra c-arf. Med 3w56 bokser.


          Denne Yak`n på 3m fra c-arf ankommer meg rundt juletider engang : Home - 飛躍財經資訊分享平台
          Har alt til den med unnatk av motoren, en 3w170

          Mvh OJ
          Last edited by Olavjoergensen; 19-11-08, 23:27.
          Olav Jørgensen
          Low & fast

          Comment


          • #20
            Originally posted by Olavjoergensen View Post
            Er veldig fornøyd med min 2,3m extra fra c-arf. Med 3w56 bokser.


            Denne Yak`n på 3m fra c-arf ankommer meg rundt juletider engang : Home - 飛躍財經資訊分享平台
            Har alt til den med unnatk av motoren, en 3w170

            Mvh OJ
            Har en. Topp fly!!!
            Attached Files
            Trond Dullerud
            Trondheim Modellflyklubb

            Comment


            • #21
              Originally posted by TrondD View Post
              Har en. Topp fly!!!
              Se der ja... Gleder meg ikke noe mindre etter å ha sett de bildene
              Sender deg en PM for å ikke kapre tråden her

              Mvh OJ
              Olav Jørgensen
              Low & fast

              Comment

              Working...
              X