Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp og veiledning til en fersking?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp og veiledning til en fersking?

    Hei jeg er helt fersk i denne fine hobbyen så da er det nødvendig med en del hjelp for å ikke gi opp!
    Har noen helier, 3dx500,twister 3d storm men jeg trenger hjelp til å få satt opp radio og helier så jeg kan begynne å trene litt aktivt.
    Jeg bor i trøndelag og er mobil så om det er noen i regionen som kan hjelpe meg så blir det tidlig julaften her!
    Vil selvfølgelig betale for brydderriet,men det viktigste er at noen er så hekta på hobbyen at de kan stille opp og bidra litt til rekrutering!
    Mvh
    romanorupi@live.no
    94472180

  • #2
    Nå bor jeg på annen kant av landet, men vil bare anbefale deg helifreak.com og finless bobs tech room. Der er det utrolig mye matnyttig ifm oppsett osv.

    Eirik
    2 * T-rex 450
    1 * T-rex 500

    Comment


    • #3
      Det er store miljøer for heli både i Trondheim- og på Stjørdal Modellflyklubb.. Ta kontakt med de dersom du ikke bor for langt unna..
      Det er utrolig stor hjelp i disse miljøene.
      (Trondheim Modellflyklubb eller Hjem )
      eller så er det vel ikke utenkelig at det bor noen som flyr heli i nærheten av deg dersom du tilkjennegir hvor du bor..
      __________________________________________________ ___
      Jørn Kaasbøll
      Scale Warbirds of Norway

      Comment


      • #4
        Kunne godt ha hjulpet det med oppsett av radio og helt.
        Bygde selv og satte opp mitt første heli i sommer så selve oppsettet kan jeg hjelpe deg med.
        Bortlæring av 3D stunts derimot blir det værre med.

        Build videoene til Bob White på helifreak er gull værdt til oppsettet.

        Jeg bor i Trondheim og er du interresert så ta kontakt på PM.
        Trex 450 blandingsrase 4S
        Logo 500
        Blade mCPX

        Comment

        Working...
        X