Announcement

Collapse
No announcement yet.

en morsom en til, en fredags kveld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    God fredagskveld alle...


    Mvh. Rein
    mine fly;
    Noen kommer
    noen går.

    Comment


    • #62
      Sølve hadde giftet seg på nytt, og akkurat flyttet inn med sin nye kone i et tilårskomment hus på Bølervegen. Etter et par uker, oppdaget kjerringa at det hadde det begynt å lekke fra rørene bak dusjkabinettet, så hun spurte sin mann: "Sølve! Det lekker fra rørene på badet. Kan ikke du fikse det?"
      "Hva i helvete?" svarte Sølve. "Hvem tror du jeg er? Plumbo-kongen, eller?"

      "Batteriet på bilen er flatt!" sa hun neste dag. "Kan du ikke fikse det, Sølve?"

      "Men i svarte" svarte han. "Hvem tror du jeg er? Martin Schancke, eller?"

      Ennå noen dager gikk, og taket begynte å lekke etter et fryktelig regnvær.
      Kona var fortvilet, og sa til Sølve: "Sølve, det lekker fra taket. Kan du ikke fikse dette?" Sølve ble rimelig irritert, og svarte "Fikse taket? Hvem tror du jeg er? Byggmester Bob, kanskje?"

      Etter er par uker kom Sølve hjem fra bingo'en i et kraftig regnvær, og han

      oppdaget at taket var tett. Det lakk ikke lenger.
      Han kledde av seg og gjorde seg klar for en dusj. Da oppdaget han at rørene var blitt fikset! Plutselig får han øye på kona, som parkerer bilen i oppkjørselen. Han løper ned, kun iført et badehåndkle, og roper til kjerringa: "Har du fått fikset bilen også? Hva med rørene og taket? Hvordan har dette gått til?" Kona lukker bildøra og svarer ham:

      "Du vet, Sølve. Her om dagen traff jeg på en meget hyggelig nabo, Johannes. Han hjalp meg med taket, dusjen og bilen, så nå er alt i den skjønneste orden!"
      "Du verden!" utbrøt Sølve. "Hva skulle han ha for den jobben?"

      "Han sa det var greit. Jeg kunne enten bake ham en kake eller ha sex med ham i 2 timer!" svarte hustruen. Sølve strålte, og svarte "Hva slags kake bakte du til ham, da?" "Kake?" svarte kjerringa. "Hvem trur du jeg er? Ingrid Espelid, eller?"
      Mvh
      Gudmund

      Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
      Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

      Comment


      • #63
        En mor kommer inn på sin datters soverom og finner et brev på hodeputen hennes. Med bange anelser og skjelvende hender åpner hun og leser det:

        "Kjære mamma.


        Du må ikke bli lei deg for dette brevet. Jeg har reist ut i verden med min nye kjæreste. Han er ordentlig kjekk med alle piercingene og tatoveringene sine. Men jeg har flere gode nyheter. Jeg er gravid, og jeg er sikker på at vi kommer til å bli lykkelige i den store campingvogna Kent Ståle har på MC-klubben i de svenske skogene. Han vil ha mange flere barn med meg, og det er jo min drøm også! Jeg har lært at hasj ikke er farlig, og vi skal dyrke det til oss selv og vennene våre, som gir oss all kokainen og ecstacyen vi måtte ønske oss. I mellomtiden ber vi for at de finner en kur for AIDS slik at Kent Ståle kan bli bedre, han fortjener det. Ikke vær redd for meg, jeg er femten nå og stor jente. Jeg skal nok komme på besøk en dag og vise deg barnebarna dine! Din hengivne datter


        PS: Mamma, det er ikke sant. Jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise deg at det finnes verre ting her i livet enn karakterboka mi, som ligger i skrivebordsskuffen min. Klem!"
        Mvh
        Gudmund

        Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
        Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

        Comment


        • #64
          En ettermiddag, mens fruen i huset vasket gulvet ute i gangen hørte hun en ukjent, men tydelig summelyd fra datteren sitt soverom. Hun åpnet døren og så til sin store overraskelse datteren naken på sengen med en vibrator. "Hva er det du gjør?", utbrøt moren forskrekket. Datteren beholdt fatningen og svarte: "Mor, jeg er 38 år, fremdeles boende hjemme hos mine foreldre. Dette er det nærmeste jeg noensinne vil komme en ektemann". Senere samme uke var faren på kjøkkenet da han plutselig hørte en sterk summelyd fra kjelleren. Han gikk ned i peisestuen og fant til sin forferdelse datteren liggende naken på sofaen med vibratoren i hånden. "Hva er det du gjør", utbrøt han. Datteren svarte som forrige gang: "Jeg er 38 år og bor fremdeles med mine foreldre. Dette er det nærmeste jeg vil komme en ektemann". Et par dager senere hørte moren igjen den summende lyden. Denne gang fra stuen. Hun tenkte at det fikk være grenser for hvordan datteren skulle utfolde seg. Men når hun kommer inn i stuen ser hun til sin overraskelse vibratoren liggende å summe på en stol, ved siden av ektemannen, som sitter helt rolig og ser konsentrert på cupfinalen på TV. "Hva i all verden er det du gjør?!", spurte hun fortvilet. "Ser fotballkampen sammen med min svigersønn!"
          Mvh
          Gudmund

          Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
          Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

          Comment


          • #65
            En til da..

            En mann og hans kone dro på ferie til en liten hytte ved sjøen, der mannen
            hadde tillatelse til å fiske.
            Mannen var meget glad for å kunne fiske og konen for å lese bøker.
            En morgen kom mannen tilbake fra sin tidlige fisketur og bestemte seg for å
            ta en middagslur.
            Konen besluttet seg for å ro en liten tur i båten. Etter en stund fant hun
            et hyggelig sted ute på sjøen og kastet ankeret.
            Etter en halv times tid dukket en fiskerivakt opp. "Godmorgen frue, hva
            gjør du her?"
            "Jeg leser", svarte kvinnen, "kan De ikke se det?" "Du befinner deg på et
            område hvor fiske er forbudt", sa vakten.
            "Men jeg fisker jo ikke" sa kvinnen "Det er mulig at du ikke fisker, men du
            har utstyret med og derfor er jeg nødt til at gi deg en bot"
            "Hvis du gjør det, så er jeg nødt til å melde deg for voldtekt", sa
            kvinnen. "Jamen jeg har jo ikke rørt deg", svarte vakten
            "Det er meget mulig, men De har utstyret med..."


            Moral: Argumenter ALDRI med en kvinne som kan lese!!!
            Mvh
            Gudmund

            Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
            Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

            Comment


            • #66
              En til..

              Men da er det natta, skal opp på jobb kl 5. Go`helg

              Det begynte å snø. Det er årets første snø, og min hustru og jeg tok oss et glass konjakk og satte oss ved vinduet og så på de hvite flakene som dalte ned fra himmelen. Det så ut som et maleri. Det er så romantisk at vi føler oss som nyforelskede igjen. Jeg simpelthen ELSKER snø!

              9. desember.
              Vi våknet til et nydelig teppe av krystallklar hvit sne! Det dekket hele landskapet! For et vakkert syn! Kan det være et vakrere sted i hele verden? Å flytte hit var den beste ideen jeg noen gang har hatt! Jeg måket snø for første gang på mange år, og følte meg som en guttunge igjen! Jeg måket hele oppgangen til huset, men i kveld kom snøplogen og dekket det hele til igjen. Så måtte jeg måke den opp igjen! For en morsom opplevelse!

              12.desember.

              Mildværet har smeltet all snøen. Det var en skuffelse, men naboen sier at jeg ikke skal fortvile. Vi får definitivt en hvit jul! Jeg vil bli svært skuffet dersom vi ikke får snø i jula, men naboen sier at vi kommer til å få så mye snø at jeg ikke vil tåle synet av den før vinteren er omme. Det tror jeg ikke er mulig! (Disse nordlendingene har jo en tendens med å overdrive) Naboen er en hyggelig fyr og jeg er glad for å ha ham som nærmeste nabo!

              14.desember.
              Snø, elskede snø! Det falt 30 cm i natt! Temperaturen falt til -20C. Kulden får alt til å sprake og glitre! Vinden tok nesten pusten fra meg, men jeg varmet meg ved å måke oppgangen igjen. Dette er livet! Snøplogen kom igjen i kveld og dekket til oppgangen igjen. Jeg hadde ikke trodd det skulle bli så mye snømåking, men jeg får i alle fall litt trim. Skulle bare ønske at denne hosten gikk over.

              15.desember.
              Det er meldt ca. 60 cm snø. Jeg solgte Merchen og kjøpte en firehjulsdreven sak. Kjøpte også vinterdekk til konas bil og to ekstra snøbrett. Averterte fryseren. Kona vil ha peis i stua i tilfelle strømmen går. Det tror jeg er bare tull. Vi er jo ikke i Sibir, heller.

              16. desember.
              Storm i morges. Falt og slo meg da jeg var ute og strødde salt. Det verker som faen. Kona lo, noe jeg synes var dårlig gjort.

              17. desember.
              Fremdeles langt under null. Veiene er stengt på grunn av is og snø. Strømmen var borte i fem timer. Jeg måtte tulle meg inn i tepper for å holde meg varm. Ingenting å gjøre annet enn å stirre på kjærringa og prøve å irritere henne. Jeg burde vel ha ordnet med peis, men det innrømmer jeg ikke for henne! Gud som jeg HATER når hun får rett! Jeg kan nesten ikke tro at jeg sitter her og fryser i hjæl i min egen stue!

              20. desember.
              Strømmen er tilbake, men det kom nye 40 cm. av det jævla stoffet i natt. Mer måking. Tok hele jævla dagen. Jævla snøplogen kom forbi to ganger.Prøvde å få nabogutten til å måke, men han sa han ikke hadde tid for de skulle spille ishockey. Guttungen ljuger! Ringte for å kjøpe snøfres, men de var utsolgt. De fikk ny forsyning i mars. De ljuger. Naboen sier jeg må måke ellers vil kommunen sende regning fordi jeg ikke holder oppgangen åpen. Han ljuger!

              22. desember.
              Naboen hadde rett med tanke på den hvite jula. Det kom nye 20 cm av dritten i dag og det er så jævla kaldt at det neppe vil smelte før i august. Det tok meg 45 minutter å kle på meg for å gå ut å måke og da måtte jeg pisse. Før jeg fikk av meg alt hadde jeg pissa og da jeg så hadde fått på meg igjen var jeg for sliten for å måke. Prøvde å leie naboen til å måke resten av vinteren for han har plog på traktoren, men han sa han hadde det for travelt. Jeg tror den jævelen ljuger.

              23. desember.
              Bare 10 cm. snø i dag. Så ble det mildere også, det ligger på 0 C. Kona ville ha meg til å pynte husfasaden med lys i dag. Hun er faen ikke klok! Hun kunne ha spurt for en måned siden! Hun sier hun spurte for en måned siden men jeg tror hun ljuger.

              24. desember.
              60 cm. nysnø - igjen! Over natta! Faaaaaaaaaan!!!
              Snøen var pakket så hardt av snøplogen at jeg brakk snøbrettet. Trodde jeg skulle få hjertefeil. Hvis jeg får tak i den forbanna fyren som kjører den plogen skal jeg dra ham gjennom snøen etter balla og slå ham i hjæl med det brukne brettet! Jeg vet han gjemmer seg bak hjørnet og venter til jeg er ferdig med måkinga før han kommer med den jævla plogen i 90 km/t og dekker til alt jeg har måkt opp! I kveld ville kjærringa at jeg skulle synge julesanger sammen med henne og åpne pakker men jeg hadde ikke tid for jeg satt klar og ventet på den forbanna plogen.

              25.desember.
              God forbanna helvetes jul! 50 cm. til av den forpulte snøen i natt. Vi snødde inne. Tanken på å måke får meg rykende forbanna! Gud som jeg HATER denne forbanna jævla snøen! Tromsø! Helvetes drittby! I dag kom han som kjører snøplogen og spurte om penger til ei innsamling av noe dritt. Jeg pælma den brukne snøskuffa i huet på'n. Kjærringhælvete sier jeg har dårlig holdning. Jeg synes hun er en idiot. Hvis jeg må se "Tante Pose" en jævla gang til kommer jeg til å stappe henne i mikro-ovnen.

              26.desember.
              Fremdeles innesnødd. Faaaaaaaaaans Tromsø! Helvetes Harry-land! Hvorfor i helvete flyttet jeg hit???? Det var HENNES ide! Hun begynner virkelig å gå meg på nervene!

              27.desember.
              Temperaturen falt til -30C og rørene er frosset. Rørleggeren kom etter 14 timer med venting og skulle ha 3500 kroner for arbeidet.

              28.desember.
              Det ble varmere, omkring -20C. Fortsatt innesnødd. RAVHØLET driver meg til vanvidd!

              29.desember.
              30 cm. snø til. Naboen sier jeg må måke taket ellers bryter det sammen. Det er det dummeste jeg har hørt. Tror han jeg er idiot????

              30. desember.
              Taket brøt sammen. Jeg klappet til snøplogføreren og han saksøker meg for en million. Ikke bare for at jeg slo ham men også for at jeg prøvde å stappe snøbrettet opp i ræva på'n. Kjeringhælvetet har dratt hjem til mora si. Det er meldt 30 cm. snø og ENDA KALDERE!!

              31.desember.
              Jeg satte fyr på huset. Ikke mer måking! Fy fan!

              8. januar.
              Det føles så godt. Jeg elsker de små hvite pillene de gir meg.. Jeg lurer på hvorfor jeg er bundet fast til senga....?
              Mvh
              Gudmund

              Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
              Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

              Comment


              • #67
                Mye artige vitser her ja, men nå har jeg fått 2 slag i tryne fordi jeg tydligvis ledde for høyt å hun skulle prøve å sove i rommet ved siden av så da får jeg gå tilbake til youtube å teipe igjen kjeften før gu klabber meg den med ett av flyenen mine

                Thomas Rongve

                Comment


                • #68
                  er man seint ute på fest å føler deg vel edru i forhold til mengen rundt deg så er her en som har lært seg hvordan man smetter rett inn blant fulle folk selv hvor sent ute du er til en fest!
                  Thomas Rongve

                  Comment


                  • #69
                    Sint bil, spinnvill mann

                    http://video.kenblockracing.com/flas...FFF&autoplay=0
                    Futaba 10C Fasst
                    Last Down 3XL V3
                    Spirit Elite
                    Primo
                    Hellcat
                    Sukhoi
                    Pt 19
                    Ucd
                    Bossanova
                    Giles 202
                    Boomerang
                    Mojo
                    Ultra Stick
                    Riva Silver X
                    Laser 3d
                    Hobbyrommet er fullt av leker.

                    Comment


                    • #70


                      Etter en dukkert så har du verdens beste hårføner
                      Thomas Rongve

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Lille_Thomas View Post


                        Etter en dukkert så har du verdens beste hårføner
                        Nei,nei,nei...... det er jo Onsdag i dag
                        Christen
                        http://jetsofnorway.com/

                        Comment


                        • #72
                          tyvstarter littegrann

                          Comment


                          • #73
                            Det er vel lov det.
                            Men nå er det fredag

                            En bonde hadde 200 høner, men ingen hane, og han ville gjerne ha kyllinger.

                            Derfor stakk han innom nabogården og spurte bonden der om han hadde en fyrrig hane og selge.

                            Joda, jeg har jo superhanen Chuck, lød svaret.

                            Han kommer til å bedekke samtlige av hønene dine, uten tvil.

                            Samtlige?

                            Tro meg, Chuck er kåtere enn haner flest. Men han er ikke billig.

                            Bonden besluttet å satse disse pengene, så han kjøpte Chuck, tok han med seg hjem og satte seg på gårdsplassen for en mann-til-hane prat.
                            Chuck, nå vil jeg se hva du er god for. Du har kostet meg en god slump penger, så slå deg løs og gi hønene en hyrdestund de sent vil glemme!
                            Chuck flakset inn i hønsehuset og satte i gang så fjærene føk - han bedekket samtlige av hønene, ikke bare en gang, men 3 - 4 ganger.
                            Til slutt da hønene ikke orket mer, flakset Chuck ned til elven hvor en flokk gjess vraltet omkring.
                            Chuck var over dem som et uvær, og paret seg med gjessene så det sto etter. Ved solnedgang så bonden at Chuck var etter en flokk fasaner. Nå begynte bonden å bli alvorlig bekymret for at den nye superhanen skulle brenne seg ut fullstendig..

                            Sant nok, da bonden kom ut neste morgen lå Chuck steindød på gårdsplassen, mens 20-30 gribber sirklet om kring på himmelen og slikket seg om nebbet som seg hør og bør..

                            Bonden ristet dystert på hodet å sa:

                            Åh, Chuck, jeg sa jo at du skulle ta det litt roligere for pokker!!!

                            Se nå hva du har gjort mot deg selv nå, ligger her utmattet omtrent dau!!.

                            Chuck åpnet det ene øyet, tittet opp mot gribbene og hvisket:

                            Hysj - de nærmer seg........
                            Last edited by Soarer; 05-12-08, 02:45.
                            Mvh
                            Gudmund

                            Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
                            Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

                            Comment


                            • #74
                              På en kafé sitter en nordmann og spiser frokost, og ved siden av ham sitter en svenske som tygger tyggegummi.
                              Uoppfordret innleder svensken en samtale: "Spiser dere nordmenn egentlig hele brødet?"

                              Nordmannen lar motvillig frokosten ligge og svarer: "Ja, naturligvis!".

                              Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: "Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge."

                              Nordmannen hører bare så vidt etter. Svensken smiler og spør videre:
                              "Spiser dere også syltetøy til brødet?"

                              Nordmannen svarer lett irritert: "Ja, naturligvis".

                              Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: "Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge."

                              Nå er det blitt nordmannens tur til å spørre!
                              "Si meg en ting", spør nordmannen. "Har dere også sex i Sverige?"

                              Svensken smiler og svarer: "Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!"

                              Nordmannen lener seg over bordet og spør :
                              "Hva gjør dere med kondomene etter at de er brukt?"

                              "Dem kaster vi da!", svarer svensken.

                              Nå begynner nordmannen virkelig å smile.

                              "Ikke hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi."
                              Mvh
                              Gudmund

                              Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
                              Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

                              Comment


                              • #75
                                Hos gynekologen :
                                Jeg hadde time hos gynekologen litt uti uka for å få tatt den årlige celleprøven.
                                Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbestilling,
                                og at jeg kunne komme inn tidligere, - faktisk samme morgen kl 09.30.

                                Jeg hadde akkurat fått alle i vei til skole og jobb, og klokka var allerede blitt kvart på 9.
                                Det ville ta minst 35 min å kjøre til legen, så jeg hadde litt hastverk.

                                Som de fleste kvinner ville jeg bruke noen minutter ekstra på underlivshygiene før et besøk
                                hos gynekologen, men denne gangen var det ganske enkelt ikke tid for en grundig rengjøring.

                                Jeg tok derfor bare en vaskeklut som tilfeldigvis lå ved servanten på badet og vasket meg litt raskt 'der nede', slik at jeg iallfall så presentabel ut. Da jeg var ferdig, kastet jeg vaskekluten i skittentøykurven, slengte på meg klærne, hoppet inn i bilen og kjørte i ilfart til undersøkelsen.

                                Jeg måtte bare vente et par minutter før det var min tur til å gå inn til legen.
                                Da jeg, som alle kvinner, hadde vært gjennom denne prosedyren flere ganger i livet,
                                hoppet jeg vant opp på undersøkelsesbenken, tittet opp i taket og innbilte meg at jeg
                                befant meg i Paris eller et annet sted laaaangt borte.

                                Legen kom inn, og jeg må jo si at jeg ble litt forbauset da han sa:
                                " Oi da, i dag har vi virkelig anstrengt oss!"

                                Jeg svarte ikke og sukket av lettelse da undersøkelsen var over for denne gangen.
                                Resten av dagen gikk som vanlig med vasking, innkjøp og matlaging.

                                Da skolen var slutt og min 6-årige datter lekte for seg selv, ropte hun fra badet:
                                "Mamma, hvor er vaskekluten min?".

                                Jeg sa til henne at hun kunne ta seg en ny fordi den gamle skulle vaskes.
                                Hun svarte: "Nei, mamma,- jeg må ha akkurat den som lå på servanten.

                                Jeg hadde jo pakket inn alt glitteret mitt i den!!!
                                Mvh
                                Gudmund

                                Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
                                Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

                                Comment

                                Working...
                                X