Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tråden om det store flyet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Quadrocopter View Post
    Det er ikke lengden som bestemmer om folk følger tråden og kommer med kommentarer, det er innholdet!

    Maken til piping bare det kommer et eller annet konstruktivt forslag - her gjelder det tydeligvis å sable ned alt som ikke følger egen pipe før det er gått 5 minutter......
    Klarer ikke å være enig med deg i dette....
    Det er ikke veldig inspirerende å lage en tråd uten kommentarer og tilbakemeldinger, da mister forumet sin funksjon.
    Uansett er det greit å få tilbakemeldinger på hva man driver med, kanskje man da til og med kan lære eller plukke opp ideer i fra andre!
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment


    • Jøss, er det liv i denne tråden enda? Hehe.
      Ja, flyet er nok uansett historie, og kanskje det er like greit?

      Folk skal få skrive hva de vil i denne tråden, og om SE vil fortsette med et storbygg, så vær så god. Det er MYE arbeid å bygge et sånt fly, ikke bare selve bygginga, men planlegginga og motiveringa. Jeg er ikke ute av hobbyen, men 10 år med full gass, der flyene har blitt større og større, og presset større og større, har rett og slett knekt hele gleden med modellfly. Jeg har H9 Ultimaten stående, den er nesten flyklar, trenger en motor og en servo i en vinge, så er den good to go. Men akkurat nå fyller jeg fritiden med andre spennende ting, som ikke kan kræsje og ikke er væravhengig, men dog like sosialt. Og like dyrt

      Har noen elektrokjerrer jeg surrer med, og en Scorpion Y650 (hexa) som jeg nå skal bruke i den nye hobbyen. Så om lysta kommer ramlende, dukker jeg nok opp på et sommerstevne, med Ultimate, om man får lov å fly sånt som bråker litt??

      Ha en fin søndag
      Knut Erik
      But it flies, so who cares??
      www.torqueroller.com
      Steikje galen
      www.skalamodellflyklubb.no
      www.teamflyingcircus.com

      Comment


      • Da ser det ut som om det kan bli litt mer aktivitet i denne tråden fremover.
        Hvis alt går i boks, så skal jeg bestille ett Ultimate kit på 4,05 i vs som ett prøveproskjekt
        til Det Store Flyet. Hvis det viser seg at 4 meter`n er en suksess og alt blir på stell,
        så blir en 92% bestilt.
        Etter å ha mailet litt frem og tilbake med kitprodusenten i Usa, så viser det seg at vekta
        på kittet til 4 meter`n veier ca 5 kg. Da kommer lister, vingerør og diverse andre ting i tillegg,
        men syns at utgangpunktet mht vekt ikke er så gæærnt.

        Videre oppdatering kommer plutselig
        Svein Erik Riis
        Ikkje Noko Problem
        Sent from a Jeti DC 16

        Comment


        • Så morro da
          Blir og følge med denne fremover
          OAF
          Caliber 30FT MiniTitan
          Div Fly
          Radio Hitec Aurora 9
          www.ringerikemfk.com
          http://modelsport.no/

          Comment


          • jepp dette gleder meg stå på riis mvh bo

            Comment


            • Som de skriver på FG; sub`d. Håper på bilder. Dette er gøy. Fort å ramle i fella som Eagle snakker om, men dette presset er vel stort sett selvpålagt? Moro er det å følge slike tråder i hvert fall.
              :
              Geir


              3D plane - 1D brain

              Comment


              • Hvilken fabrikant leverer kitet?
                Geir


                3D plane - 1D brain

                Comment


                • Takker for all interesse.
                  Håper å ikke møte veggen sånn som Knut Erik gjorde, jeg kommer til å ta det med ro med byggingen.
                  Full jobb og to barn på 7 1/2 og 10 1/2, så tiden man får på byggerommet begrenset.

                  Kittet kommer fra 404 Not Found
                  Attached Files
                  Last edited by Svein Erik Riis; 10-01-14, 18:56.
                  Svein Erik Riis
                  Ikkje Noko Problem
                  Sent from a Jeti DC 16

                  Comment


                  • Jøss. Her snakker vi om litt størrelse på Warbirds også, takk for tips..
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Jepp, syns du skal dra til med en Corsair i monster scale, Alf.
                      Svein Erik Riis
                      Ikkje Noko Problem
                      Sent from a Jeti DC 16

                      Comment


                      • Her er fargeskjema jeg har valgt til Ultimaten

                        Flere bilder kan sees her: Aviation Photo Search | Airliners.net
                        Attached Files
                        Svein Erik Riis
                        Ikkje Noko Problem
                        Sent from a Jeti DC 16

                        Comment

                        Working...
                        X