Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ov-10 Bronco. Hjelp til info

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ov-10 Bronco. Hjelp til info

    Finnes det noen som har info om denne kit cutter`n?
    Skal muligens bygge modellen under, enten fra tegning eller fra KIT.
    Er dette noe å satse på ??

    http://www.precisioncutkits.com/ov10a.htm

    Mvh OJ
    Olav Jørgensen
    Low & fast

  • #2
    Anyone?

    Mvh OJ
    Olav Jørgensen
    Low & fast

    Comment


    • #3
      Jeg bestilte en Howard dga 15 i fjor. Bare gode erfaringer. Veldig fornøyd med kvaliteten på treverket og arbeidet.

      Pga datatrøbbel hadde de mistet malen for flyet og måtte lage den på nytt. Ble derfor forsinkelser, men jeg ble løpende oppdatert om progresjonen.

      Min erfaring er at det er trygt å bestille!
      Marius

      Comment


      • #4
        Originally posted by _marius View Post
        Jeg bestilte en Howard dga 15 i fjor. Bare gode erfaringer. Veldig fornøyd med kvaliteten på treverket og arbeidet.

        Pga datatrøbbel hadde de mistet malen for flyet og måtte lage den på nytt. Ble derfor forsinkelser, men jeg ble løpende oppdatert om progresjonen.

        Min erfaring er at det er trygt å bestille!
        Det er fint.
        Har funnet skala riktige luft retract til den nå, det koster flesk gitt!!! 600 dollar for bare leggene...

        Mvh OJ
        Olav Jørgensen
        Low & fast

        Comment


        • #5
          Et tøft fly som jeg har lyst på selv en gang! Det blir nok ikke bare leggene som drar opp kostnaden! Plutselig har du behov for noen piloter, interiør og alt mulig annet. Jeg bestilte til og med tekniske dokumenter og slikt på det originale flyet.

          Legger ved en link til Bob Aircraft Documentation i tilfelle du ikke kjenner til den 403 Forbidden

          Kjøp alle 3-view tegningene av flyet!

          Instrumenter: 黄片软件免费看精品下载|黄片软件免费观看|黄片软件入口|www.黄片软件
          Marius

          Comment


          • #6
            Hadde en tilsvarende OV-10D Bronco ARF fra ESM (nå utgått). Modellen flyr som en drøm med 2 stk. 91FS eller tilsv. 2-taktere. Den ble solgt, men lever fortsatt i beste velgående.
            Mht. Precisioncutkits så har jeg en Jerry Bates modell av Curtiss Hawk 75 i skala 1:5.5 under ferdiggjøring. Tresettet kjøpte jeg fra Precision, helt ok mht. nøyaktighet osv., men kvaliteten på endel av treverket var såpass dårlig at det ble byttet ut med "norsk" balsa og flyfiner. Det er nok erfaringen med endel amerikanske byggesett at treverket er heller middelmådig etter vår standard.
            Richard B.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Originally posted by Outlaw View Post
              Hadde en tilsvarende OV-10D Bronco ARF fra ESM (nå utgått). Modellen flyr som en drøm med 2 stk. 91FS eller tilsv. 2-taktere. Den ble solgt, men lever fortsatt i beste velgående.
              Mht. Precisioncutkits så har jeg en Jerry Bates modell av Curtiss Hawk 75 i skala 1:5.5 under ferdiggjøring. Tresettet kjøpte jeg fra Precision, helt ok mht. nøyaktighet osv., men kvaliteten på endel av treverket var såpass dårlig at det ble byttet ut med "norsk" balsa og flyfiner. Det er nok erfaringen med endel amerikanske byggesett at treverket er heller middelmådig etter vår standard.
              Richard B.
              Har hørt fra flere nå at tre kvaliteten ikke er helt på topp gjennom hele settet. Men det er jo enkelt å ordne, bare jeg får tak i formers og ribber så er resten greit.

              Mvh OJ
              Olav Jørgensen
              Low & fast

              Comment


              • #8
                tegninger til Ov-10 Bronco selges. størelse 206 cm 3 stk store ark, bygger en selv, men har en med shortkit så da har jeg ikke behov for 2 stk
                Olav Rygg

                Comment

                Working...
                X