Announcement

Collapse
No announcement yet.

RealFlight G3 med def. CD2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RealFlight G3 med def. CD2

    Barnebarnas sim. virket ikke etter reinstallasjon av Windows. Da RealFlight G3 skulle legges inn på nytt, viste det seg at CD2 var skadet i kanten og var uleselig!! (barn er barn).

    Er det noen eiere av RealFlight G3 som vil låne bort CD2 til meg? Jeg henter og bringer innen rimelig avstand fra Oslo!

    hilsen farfar Tor

  • #2
    Originally posted by Farfar View Post
    Barnebarnas sim. virket ikke etter reinstallasjon av Windows. Da RealFlight G3 skulle legges inn på nytt, viste det seg at CD2 var skadet i kanten og var uleselig!! (barn er barn).

    Er det noen eiere av RealFlight G3 som vil låne bort CD2 til meg? Jeg henter og bringer innen rimelig avstand fra Oslo!

    hilsen farfar Tor
    Tror ikke du får lastet inn med en annen cd da den er kodet til hver enkelt simulator,
    men kan jo hende at koden sitter bare i cd 1 å ikke cd 2, noen andre som vet ? ..
    Øyvind

    www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

    Comment


    • #3
      Originally posted by Litespeed View Post
      Tror ikke du får lastet inn med en annen cd da den er kodet til hver enkelt simulator,
      men kan jo hende at koden sitter bare i cd 1 å ikke cd 2, noen andre som vet ? ..
      Jeg mener at CDen er like - de er sannsynligvis laget fra en og samme master CD. Versjon/dato står med nesten usynlig skrift inn mot midten av hver CD-plate.

      Comment


      • #4
        Cd'ene er like, og kan brukes om hverandre uten problem, det eneste som betyr noe, er serienummerene du taster inn før programmet starter.

        Hele programmet kan lastes ned her: The Pirate Bay - The galaxy's most resilient bittorrent site

        Det er en .torrent fil, som kan lastes ned med f.eks Utorrent som er gratis, du kan laste ned hele programmet, eller velge kun cd2, da velger du de to filene som heter rfg3_2.bin og rfg3_2.cue, de åpnes i sin tur i f.eks deamon tools som også er gratis, eller brennes ut med ett brenneprogram som støtter image-filer, f.eks Nero.

        Sålenge du eier en kopi av programmet, er det fullt lovlig å laste dette ned og bruke det, hvis ikke, er det forbudt.
        Hilsen Rune Marcussen

        MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

        Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

        Comment


        • #5
          Originally posted by roadrune View Post
          Sålenge du eier en kopi av programmet, er det fullt lovlig å laste dette ned og bruke det, hvis ikke, er det forbudt.
          Det er vel en sannhet med modifikasjoner.. men prinsipielt så er jeg enig. Kommersielt er det ulovlig å legge ut og laste ned uansett hensikt

          Comment


          • #6
            Originally posted by Illusion View Post
            Det er vel en sannhet med modifikasjoner.. men prinsipielt så er jeg enig. Kommersielt er det ulovlig å legge ut og laste ned uansett hensikt
            Du må skille mellom norske regler og hva som er tillatt i utlandet. I Norge er det lov å kopiere en Cd plate med musikk til sin mp3 spiller uten problem. Steget å hente info man trenger for å få kjørbart program, og mp3 spilling er rimelig kort.

            Skal bare mangle om vedkommende ikke kan laste ned den cd han trenger, når vedkommende har kjøpt programmet.
            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

            Comment


            • #7
              Det er copyright innehaveren som "eier" programvaren og i begrepets videste betraktning faktisk "eier" CD'en du har i hånden!

              Det eneste du gjør ved å kjøpe produktet er å få lov til å bruke programvaren.

              Det er derfor ikke opplagt at copyright innehaveren gir deg anledning til å kopiere CD'en til eget bruk - selv om det kun er en backup.
              Last edited by Quadrocopter; 17-01-09, 15:28.

              Comment

              Working...
              X