Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix-session ikveld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by spewster View Post
    Stengt for i kveld. Den var vel full så og si hele tia.

    Må finne ut av det med åpne slots, hadde vært greit å få inn noen til.
    Det er for lenge side jeg har sittet å spilt PC-spill - helt grønn i tryne å rett for jeg spyr......
    Last edited by Quadrocopter; 03-02-09, 21:48.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Quadrocopter View Post
      Det er for lenge side jeg har sittet å spilt PC-spill - helt grønn i tryne å rett for jeg spyr......
      Man blir litt surrete ja. Stakkars bjeff da, svimmel og må sove på gulvet. Han spinner jo rundt seg selv konstant når han er inne

      Ang slots er sendt til phoenix nu, kanskje vi klarer å få inn litt flere i morgen.
      Stian Håvak (82)
      Fly low or crash trying!

      MFN @ Facebook - Like!

      Comment


      • #33
        Makan til service fra Phoenix da, svarte på under 10min!!


        "Regarding the multiplayer, currently we only allow up to four pilots
        actually flying at any one time due to performance reasons, but we are
        currently working on a major update to the multiplayer system which lets up
        to 8 pilots fly at the same time. More information will be available on our
        news page nearer the release time for this update."
        Stian Håvak (82)
        Fly low or crash trying!

        MFN @ Facebook - Like!

        Comment


        • #34
          Originally posted by spewster View Post
          Man blir litt surrete ja. Stakkars bjeff da, svimmel og må sove på gulvet. Han spinner jo rundt seg selv konstant når han er inne

          Ang slots er sendt til phoenix nu, kanskje vi klarer å få inn litt flere i morgen.
          Fikk roet ned dama, så det ble ikke gulvet! Lenge siden jeg har sittet så mye foran skjermen flere dager i rad og "spilt" (prøver liksom å få dama til å forstå at det er trening, hvilket det også er), blir litt enspora
          Last edited by bjeff; 04-02-09, 07:12.
          Anders Eiebakke
          90078513

          Comment


          • #35
            Æh, da blirŽe indoor først, og så litt utendørs etterhvert hvis noen er hypp. Starter nå.
            Anders Eiebakke
            90078513

            Comment


            • #36
              Som alltid kjempehyggelig, bortsett fra at dx6iŽn min ga etter for "langvarig" misbruk. Vet ikke om det kan fikses, uansett irriterende at jeg har klart å slite ut både en dx6 og dx6i på under 18 måneder. Har hittil vært kjempefornøyd med dx6i (bortsett fra bare to dualrates), men den tåler tydeligvis ikke punkrock. Møkkamekanikk.
              Last edited by bjeff; 04-02-09, 21:32.
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment


              • #37
                Originally posted by bjeff View Post
                Som alltid kjempehyggelig, bortsett fra at dx6iŽn min ga etter for "langvarig" misbruk. Vet ikke om det kan fikses, uansett irriterende at jeg har klart å slite ut både en dx6 og dx6i på under 18 måneder. Har hittil vært kjempefornøyd med dx6i (bortsett fra bare to dualrates), men den tåler tydeligvis ikke punkrock. Møkkamekanikk.
                Blir det for billig så går det som regel ut over det mekaniske (elektronikken er mer eller mindre lik)
                hvis det er noe elektronikk som har tatt kvelden så kan jeg alltids gi deg en hjelpende hånd hvis det trengs.

                Comment


                • #38
                  Det er en sånn liten rund metallaksel som har brukket. Den kan sikkert skiftes ut, men jeg kommer ikke til der inne uten å røske ut elektronikk. Må nok ha en ny sender, men takk for tilbudet!

                  Ps: Mener du at dx7 har bedre mekanikk? Vet du om en radio med panzer-mekanikk? Jeg hadde uansett tenkt meg en ny radio, med tre dual rates.
                  Anders Eiebakke
                  90078513

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by bjeff View Post
                    Det er en sånn liten rund metallaksel som har brukket. Den kan sikkert skiftes ut, men jeg kommer ikke til der inne uten å røske ut elektronikk. Må nok ha en ny sender, men takk for tilbudet!

                    Ps: Mener du at dx7 har bedre mekanikk? Vet du om en radio med panzer-mekanikk? Jeg hadde uansett tenkt meg en ny radio, med tre dual rates.
                    Er ikke sikker på om det er noe forskjell men jeg vil tro at DX7 er noe bedre enn 5 og 6i som er billig billig men neppe panzer-mekanikk.
                    Tror jeg hadde sjekket opp om delen som er def finnes som reservedel, greit a ha en "dårlig" radio til simulatoren

                    Så hadde jeg heller lagt noen kroner i en DX7 eller tilsvarende og brukt denne i real life.

                    Bruker selv en 9x2 og denne har skikkelig innmat med koster dertil mer.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by bjeff View Post
                      Det er en sånn liten rund metallaksel som har brukket. Den kan sikkert skiftes ut, men jeg kommer ikke til der inne uten å røske ut elektronikk. Må nok ha en ny sender, men takk for tilbudet!

                      Ps: Mener du at dx7 har bedre mekanikk? Vet du om en radio med panzer-mekanikk? Jeg hadde uansett tenkt meg en ny radio, med tre dual rates.
                      Dx7 har vel bare 2 dual rates? eller har jeg rota meg så bort i radioen min?
                      Stian Håvak (82)
                      Fly low or crash trying!

                      MFN @ Facebook - Like!

                      Comment


                      • #41
                        La ut en tråd om mekanikk før du svarte. Takk for svar. Er egentlig ikke så opptatt av hvor mye det koster, sålenge det er verdt det (sett i perspektiv). Jeg blir deprimert av å ikke kunne fly. Dét er dyrere.
                        Anders Eiebakke
                        90078513

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by spewster View Post
                          Dx7 har vel bare 2 dual rates? eller har jeg rota meg så bort i radioen min?
                          Trodde den hadde tre? Har aldri prøvd.
                          Anders Eiebakke
                          90078513

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by bjeff View Post
                            Trodde den hadde tre? Har aldri prøvd.
                            Ble veldig usikker her nå så jeg måtte sjekke. Den har bare 0 og 1 på dual rate så kan du velge mellom om alle skal gå på samme bryter eller individuelt på 3 brytere.
                            Stian Håvak (82)
                            Fly low or crash trying!

                            MFN @ Facebook - Like!

                            Comment


                            • #44
                              Jøss, trodde den hadde tre på én.
                              Anders Eiebakke
                              90078513

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by bjeff View Post
                                La ut en tråd om mekanikk før du svarte. Takk for svar. Er egentlig ikke så opptatt av hvor mye det koster, sålenge det er verdt det (sett i perspektiv). Jeg blir deprimert av å ikke kunne fly. Dét er dyrere.
                                Liker holdningen din

                                Jeg hadde sjekket ut den nye JR DSX9 (bygget på samme lest som 9x2 eller 9303) men med integrert Spektrum del.
                                Dette er en meget bra radio - topp moderne og ikke sa alt for dyr!

                                Fra elefun til en 5995.- pluss frakt eller esprit til en 4333.- (Bruk EMS frakt pluss ca 700.- i mva)

                                Comment

                                Working...
                                X