Announcement

Collapse
No announcement yet.

E-sky Lama V4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E-sky Lama V4

    Har akurat prøvd Lama V4 med blader fra Big Lama og det er meket efektift, det letter fort og går fort, men det trenger noe mere justering før jeg kan si det er lett og fly med. Vert og prøve.Jeg har bare orginal motorer og det går fint, men med extreme motorer som se 180 burde det være extra moro. PS: bladfestet må slipes ned ca 50% (25% på hver side)

    blader fås på elefun.no:

    Siden finnes ikke

    og

    Siden finnes ikke

  • #2
    Jeg vil tippe at det blir mere ustabilt av dette.
    Større blar gir mere løft ved lavere turtall, noe som gjør at balansestanga får lavere turtall og retter mindre effektivt opp.
    Merker selv ved bruk av xtreme blar så retter heliet ikke så effektivt opp når man først har fått balansestanga ut av horisontalen og dermed sirkler rundt inntil det treffer bakken.
    Med hardened blades så klarer heliet å komme ut av denne ekle spnurren on man har litt plass på seg noe jeg anser en idrettshall som stor nok til.
    Men til hovring er de sikkert bra.
    Trex 450 blandingsrase 4S
    Logo 500
    Blade mCPX

    Comment


    • #3
      Kan jo ha på litt ekstra vekt på balansestanga da,gjerne noen som er enkle å flytte slik at man lett kan justere de.
      John Rune Henriksen

      Comment


      • #4
        Stabil Lama v4

        Da har jeg justert og stabilisert v4 med blader fra big lama.

        Dette gjør det veldig stabilt, det blir mye utslag og veldig lett og fly.
        Problemet er jo nå at bladene blir så lange at når du har fult utslag så vil blade krasje i hverandre.
        Jeg har derfor bestilt en Turbo Shaft som er 2 cm lengre og håper dette gjør susen. Jeg har i etterkant sett at fredrikstad hohhy selger Turbo Shaft som er hele 3 cm lengre enn org.

        Comment

        Working...
        X