Announcement

Collapse
No announcement yet.

Obs! Helikopter + div. stjålet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det begynner å lukte organisert og vel planlagt når flere butikker nå opplever dette innenfor et kort tidsrom.

    Håper vi slipper å se noe til slike lavpannede drittsekker på noen striper noen gang. Deres moral er vel såpass fraværende at de sikkert ikke kvier seg for å stjele fra enkeltpersoner heller, skulle de se muligheten for det.

    Må si jeg blir grenseløst irritert på slik virksomhet.

    (Og skulle noen av de som står bak lese dette; Up your..........!)

    Stein

    Comment


    • #17
      Og skulle noen av de som står bak lese dette; Up your..........!)

      Håper ikke du seriøst mener at noen brukere av forumet her skulle kunne være involvert i noe slikt??
      Last edited by piper; 02-03-09, 20:56. Reason: feiltasting da gitt.....
      Terje Pedersen

      Indre Østfold Modellflyklubb

      91399490

      Comment


      • #18
        Originally posted by piper View Post
        Og skulle noen av de som står bak lese dette; Up your..........!)

        Håper ikke du seriøst mener at noen brukere av forumet her skulle kunne være involvert i noe slikt??
        Nei det gjør jeg ikke. Men skulle de, mot formodning, lese denne tråden så er det greit å si i fra hva en mener om slik virksomhet.

        Edit: De som derimot er faste brukere av forumet bør selvfølgelig vise ansvar ved ikke å kjøpe tyvegods, skulle de bli tilbudt det fra disse eller andre tyverier.

        Stein
        Last edited by Kingfisher; 02-03-09, 21:07.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Kingfisher View Post
          Nei det gjør jeg ikke. Men skulle de, mot formodning, lese denne tråden så er det greit å si i fra hva en mener om slik virksomhet.

          Edit: De som derimot er faste brukere av forumet bør selvfølgelig vise ansvar ved ikke å kjøpe tyvegods, skulle de bli tilbudt det fra disse eller andre tyverier.

          Stein
          Skulle vel være ganske enkelt å avsløre folk som selger tyvgods, spør ivei om produktene, regner med de avslører seg selv på manglende kompetanse om det de selger.

          mvh Terje
          Terje Pedersen

          Indre Østfold Modellflyklubb

          91399490

          Comment

          Working...
          X