Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sebart WindS 110E / Hacker A50-16L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sebart WindS 110E / Hacker A50-16L

    Vi kan med glede meddele at Sebart sin WindS 110E kommer til test fra Home - El Fly
    Nå er dette 4 Sebart modellen jeg tester og hvis kvaliteten (noe jeg absolutt tror) er i samme stil som forgjengere så blir dette en fryd å teste.

    Modellen er en F3A trener, men kan også bygges med større høyderor for å øke 3D kapasiteten. Modellen er beregnet for 8S LiPO, men da jeg sitter med mange 10S batterier vil den bli flydd med 10S. Selveste Sebastiano Silvestri har bekreftet at det er ett oppsett som også fungerer meget bra, selv om modellen blir noen hundre gram tyngre.

    Følgende utstyr skal inn i modellen:
    Nye Hyperion DS20xSMD servoerne (Sjekk test fra Ola Fremming: Servo test results)
    Hacker A50-16L
    Jeti Spin 99
    Jeti Spin Box
    APC 16x8E
    Power box sensor med Kokam 2S1500 LiPO

    I tillegg ett utvalg av 10S pakker fra 3000 - 3700 mah

    Her er litt tekst om modellen fra Home - El Fly
    Wind S 110E er en F3A kunstflyver og eller en rigtig god all-round model. Meget velegnet til deltagelse i Sportsprogrammet eller Nordic F3A
    Ønsker du en 3D model skal du vælge Sukhoi 29S 50E, Katana S 50E eller Katana S 120E. Wind S 110E kan også anvendes til 3D med F6A - 3D haleplan.

    Wind S 110E er en flot model med meget gode flyveegenskaber der er designet af Sebastiano Silvestri som har utallige titler i IN-DOOR, F3A og deltaget i TOC i Las Vegas med en placering blandt de bedste piloter i verden.

    Byggesættet indeholder:
    Kroppen er lavet af balsa og krydsfiner med letningshuller ligesom alle spanter er CNC fræst. Det er en stærk og samtidig meget let konstruktion. Vingen er ribbeopbygget og delvis beklædt med balsa (D-boks). Vingerøret er af kulfiber for at spare vægt. Sideror og højderor er opbygget i balsa. 2-delt højderor med kulrør der skrues fast til siden af kroppen. Der anvendes 1 servo til hver side. Motorcowl og hjulkåber er lavet i GFK og leveres færdigmalet. Motorfundament samt motorcowl er monteret og er en integreret del af kroppen. Overgang mellem motorcowl og krop er næste usynlig på 2 meters afstand. Understel er af malet aluminium og der medfølger hjul, haleunderstel, wiretræk til sideror, GFK rorhorn, kuglelinks samt alle øvrige fittings. Modellen leveres færdigbeklædt incl. decor og meget udførlig montagevejledning på engelsk med masser af billeder. En vigtig detalje er det røgfarvet cockpit der leveres fuldstændig færdig tilpasset og monteret med en styretap forrest samt 2 skruer til at holde det på plads ! Cockpit låget er langt da det starter helt ude ved spinneren, dette giver let adgang til motor/regl. batterier m.m. Desuden er der forberedt for alle hængsler i kræng-, side- og højderor så de blot skal limes.

    Option:
    Ryg T-finne samt de 2 lodrette finner der monteres på vingerne er med i sættet og modellen er foreberedt til montering af disse (3D udstyr). Det er dog op til dig at bestemme om de skal monteres.

    Som ekstra udstyr kan fås F6A - 3D Haleplans kit der indeholder:
    2-delt haleplan 3D der er monteret med stifthængsler, længere kulrør, GFK dobbelt rorhorn, kraftige kuglelinks. Du har herefter mulighed for at skifte i mellem F3A og F6A-3D højderor. Vi anbefaler at du opretter 2 WindS i din sender da rorudslag og trim vil være forskellige.
    Attached Files
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

  • #2
    Da er modellen i norge og har den nok i hende i løpet av få dager.

    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Hei.

      Det flyet er sinnsykt fint skal bli gøy og høre hvordan det flyr, du legger vel ut video av en fly tur?? Fin maskin grattis!
      Martin Larsen
      Edge Rotorblades
      JR PROPO
      Elefun
      Scorpion Power System
      Kontronik
      Gens Ace

      Comment


      • #4
        Og fortsetter Kato sin byggeblogg her:
        Sebart WIND S 110 - (MFN) ModellflyNytt.no
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #5
          Du får dukke opp på Skoger med den snarest, så kan du få fly Angelen min en tur for å sammenligne!
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            Eller du min? Er nok mer patent på presisjon enn det jeg er
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment

            Working...
            X