Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygging av TWM 1/7 Texan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bygging av TWM 1/7 Texan

    Kommer her med rapporter om bygging av ovennevnte modell. Skal montere inn en Laser 120. Dette er en nydelg utgave som ser veldig riktig ut skalamessig. Har sammenlignet proposjonene med fullsize mål, og det ser ganske så bra ut.
    Link til produsenten:
    RC Planes, Robots, Boats, Cars, Radios, Servos, Parts and FPV - The World Models
    Attached Files
    Last edited by Texan; 18-05-09, 21:51.
    Øyvind G

    Pkz Micro Sukhoi
    H9 Twist150
    SD YAK 54 30%

  • #2
    Stilig. Jeg har kikka litt på denne selv og syns den ser bra ut ja. Jeg har forresten gode erfaringer med TWM sinde modeller.

    Comment


    • #3
      Settet så fint ut i esken bortsett fra endel krøll i betrekningen. Det medfølgende antivibrasjons motorfestet droppet jeg og borret hull i motorbukken i stedet. Laser anbefaler heller ikke å bruke slike fester. Måtte slipe litt av det ene hjørnet av bukken for å få plass til potta. Potta og forgassernåla ser ut til å passe perfekt i utluftingshullene på undersiden av kroppen. Har jobbet litt med motoren i benk i det siste, og neste steg er å montere den i bukken og sette opp throttleservo.

      Betrekningen var grei å glatte ut med strykejern. Trekket på det ene høyderoret var dog dårlig kantet og krøllet seg sammen. Måtte derfor trekke det om. En liten utfordring i og med at det var fastmontert i vingen, men det gikk overraskende bra, og jeg har aldri trukket noe før!

      Fortsettelse følger.
      Attached Files
      Øyvind G

      Pkz Micro Sukhoi
      H9 Twist150
      SD YAK 54 30%

      Comment


      • #4
        Litt gammel tråd, men hvordan ble det til slutt?

        Lurer på å kjøpe en sånn selv, og gjøre noen modifikasjoner for å få den mer skalariktig. Hvor store er hjulene som følger med?

        Comment

        Working...
        X