Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix 2.5.a Beta er ute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Phoenix 2.5.a Beta er ute

    http://phoenix-sim.com/downloads.htm

  • #2
    Takk for tipset! skal lastes ned i kveld!
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

    MFN @ Facebook - Like!

    Comment


    • #3
      Da blir det vel en felles "økt" utover kvelden?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Quadrocopter View Post
        Da blir det vel en felles "økt" utover kvelden?
        Skal ikke se bort i fra det
        Stian Håvak (82)
        Fly low or crash trying!

        MFN @ Facebook - Like!

        Comment


        • #5
          Og for alle andre bør vel demo lastes ned før man begynner på de 300xx mb beta man må betale for eller?
          Jo Grini
          http://vimeo.com/jojoen
          http://www.youtube.com/jojoenno
          http://www.jojoen.no/

          Comment


          • #6
            Originally posted by jj View Post
            Og for alle andre bør vel demo lastes ned før man begynner på de 300xx mb beta man må betale for eller?
            Vet ikke om beta`en har kommet i demo form, men har du kjøpt phoenix tidligere og ha "dongelen" så er alle oppgraderinger gratis.
            Stian Håvak (82)
            Fly low or crash trying!

            MFN @ Facebook - Like!

            Comment


            • #7
              Alt lastet ned og installert og første inntrykket er bra - bedre grafikk/lyd, mer "crisp" og virkelighets nær noe som særlig gjenspeiler seg i helikopter delen.

              Dessverre ikke noe F3F, DS o.l. i seilfly delen.

              Synd at det er sol utenfor - gir meg dårlig samvittighet - ikke helt maks å sitte på simulator når en kan fly real.....
              Last edited by Quadrocopter; 18-06-09, 18:43.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Quadrocopter View Post
                Alt lastet ned og installert og første inntrykket er bra - bedre grafikk/lyd, mer "crisp" og virkelighets nær noe som særlig gjenspeiler seg i helikopter delen.

                Dessverre ikke noe F3F, DS o.l. i seilfly delen.

                Synd at det er sol utenfor - gir meg dårlig samvittighet - ikke helt maks å sitte på simulator når en kan fly real.....
                Har nå vært ute på stipa og fått tømt noen pakker. Startet nedlastning nå og setter opp server om en times tid. Bare få meg noe mat og sette batterier på lading
                Stian Håvak (82)
                Fly low or crash trying!

                MFN @ Facebook - Like!

                Comment


                • #9
                  Da har jeg satt opp lekeplass!

                  Session: MFN Norge

                  OBS! du må oppdatere til 2.5.b
                  Last edited by spewster; 18-06-09, 22:02.
                  Stian Håvak (82)
                  Fly low or crash trying!

                  MFN @ Facebook - Like!

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har endelig fått kjøpt meg Phoenix simulatorn ny. Lagt den inn på maskinen og alt virker som det skal. Men får ikke til og laste ned oppgraderinger.
                    Det kom opp et vindu der det stod noe om at noe var feil. Husker ikke i farta hva det stod men. Dette var når jeg var på www.phoenix-sim.com

                    Hvis jeg prøver og laste ned oppgraderinger fra simulatorn forandres bare skjermen til en blått så står det programmet svarer ikke.

                    Noen ide`er???

                    Mvh Hans Ingmar
                    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

                    Comment


                    • #11
                      Du må huske å kjøre _alle_ oppgraderinger fra den versjonen du har på cd'en til latest greatest. En ganske teit feature etter min mening. Satt en hel kveld og lastet ned og installerte når jeg byttet os sist.

                      Rettelse: Ser at det er nedlasting fra phoenix du mener
                      Gikk akkurat inn på http://www.phoenix-sim.com/downloads.htm og der får man lastet ned alle updatene.. testet en og den fungerte. Prøv igjen
                      Last edited by Illusion; 11-08-09, 08:27.

                      Comment


                      • #12
                        skal jeg trykke kjør eller lagre?
                        I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

                        Comment


                        • #13
                          Sidene filene er så store er det en fordel å lagre dem på pc'en din før du kjører dem.

                          Comment


                          • #14
                            hvis jeg kjøper en version 2.0 . får jeg da oppgradert til 2.5b?
                            eller må man betale for alle oppgraderinger som i Realflight?

                            forresten. er det noen synspunkter vs realflight? er phoenix sin heli sim bedre og mer realistisk?
                            dx7

                            Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                            Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                            Løten MFK
                            Stay Frosty

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by spewster View Post
                              Vet ikke om beta`en har kommet i demo form, men har du kjøpt phoenix tidligere og ha "dongelen" så er alle oppgraderinger gratis.

                              Jeg skal i hvertall konvertere til Phoenix.. Har brukt Realflight et år og er egentlig fornøyd, men jeg tror Phoenix er hakket bedre..
                              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                              Comment

                              Working...
                              X