Announcement

Collapse
No announcement yet.

Realflight G4,5 og andre pc kontrollere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Realflight G4,5 og andre pc kontrollere

    Har vært så uheldig å ødelegge simulator kontrolleren som fulgte med min G4,5 under flytting. Er detnoen andre type kontrollere jeg kan bruke? Feks:

    Clas Ohlson

    Da det er litt billigere en å kjøpe hele simulatoren på nytt!
    Lars Norberg

  • #2
    Mulig du kan klare å ta ut selve dongle-biten (den som autentiserer med realflight) fra kontrolleren. De har normalt bare to ledere som plukker opp et ppm-signal fra interlink-kontrolleren. Så kan du avhengig av hvilken sender du bruker i virkeligheten lage en en plugg og feste den til trainer porten i radioen. Så kobler du bare donglen fra interlinken til trainer-porten, og vips. Har gjort det med en DX7, og en elefun-kontroller som tok kvelden tidligere. Men dette var ikke i RealFlight. Så du får nesten åpne og se.
    Med vennlig hilsen
    Johannes Gjessing GMFK
    || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

    Comment


    • #3
      Send en melding til realflightsupport og du får nok muligheten til å kjøpe bare en kontroller.
      Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
      Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
      Futaba 12FG

      Comment


      • #4
        Eller kanskje den virker ved å koble en annen radio gjennom original-kontrollen?
        Hilsen Rune Marcussen

        MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

        Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Lars N View Post
          Har vært så uheldig å ødelegge simulator kontrolleren som fulgte med min G4,5 under flytting.
          Hva er ødelagt på den?
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment

          Working...
          X