Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reparasjon av interface

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparasjon av interface

    Har fått med meg at jeg ikke er den eneste som har hatt problemer med interfacen til Phoenix. I mitt tilfelle skyldes det at kabelen har hengt og slengt, og blitt overkjørt av kontorstolen. Fordi jeg var sikker på hvor problemet var, åpnet jeg kabelen før Spektrum-pluggen og fant at pluss-ledningen var slitt i to. Jeg loddet på en ny mini-jack med ledninger som jeg tok fra en annen kabel som ikke var i bruk. Voila. Tok ca ti minutter istedenfor å mase med forhandler eller i verste fall sende til England, eller kjøpe ny.
    Anders Eiebakke
    90078513

  • #2
    Min erfaring

    Jeg har også hatt problem med interfacet og mistenker at det var firkantpluggen. Mener bestemt at jeg har behandlet kabelen pent.

    Sendte den tilbake til england for bytte noe de gjorde uten spørsmål. Problemet var at det satte for høy verdi på returkabelen og 100 mail til UPS senere (snakk om treskaller og måsabjønner i det selskapet der) så gikk de til slutt med på å sende avsender en request for dekking av moms og gebyr og fandens oldemor. Phoenix gjorde dette.

    Så all honør til support og kundebehandling hos Phoenix!

    Men jeg tror kabelen/interfacet og plugger er av generelt dårlig kvalitet.

    Comment


    • #3
      Jippi!

      Da har det skjedd igjen.. Satt og trente litt på simulatoren i går og plutselig begynte
      "please reconnect or switch your on your transmitter" å poppe opp mens jeg holdt på.

      Flyttet litt rundt på ledningen og jeg fikk signal igjen, men etter noen minutter så dukket
      meldingen opp igjen og nå er det ingenting som hjelper.. Kabelen er død som en sild..

      Får håpe Phoenix folka er villige til å bytte kabalen igjen og at det går raskt......

      Kabelen behandles pent og kveiles sammen og legges i en skuff når den ikke er i bruk. Det
      er ikke noe med min bruk av denne som skal tilsi at det er brukerfeil.

      Comment


      • #4
        De skal ha 15 pund pluss porto begge veier for å bytte en kabel som etter min mening er produksjonsfeil på. Sendt svar og lurt på om de mener det seriøst. Dersom jeg må betale annet enn til porto så er det good bye phoenix for min del. Synd da jeg virkelig liker heli simulator motoren. Men realflight er ikke langt unna.

        Comment


        • #5
          Finnes det noen annen interface som fungerer på Phoenix? Sitter her med cd'n men etter x antall flyttinger de siste årene så har jeg klart å forlagt interfacen
          Espen Melby

          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

          Comment


          • #6
            Nei, selve nøkkelen sitter i interfacet og Phoenix starter ikke opp før den får den riktige koden fra denne.
            Ta kontakt med forhandleren der du kjøpte den og sjekk om de kan skaffe deg en ny.

            Comment

            Working...
            X