Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til å finne nettbutikk.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til å finne nettbutikk.

    Jeg hadde tenkt å kjøpe Rc Jet til kjæresten min til jul. Jeg har ikke peiling på fly, men vet at han har sett på modelltypen: Su-34 Fullback 360 Degree Twin Vectored Thrust Jet, Blue Camo.

    Et av mine problemer er at han bor i USA, og jeg er avhengig av å kjøpe den i en amerikansk nettbutikk, noe jeg heller ikke vet så mye om. Har sett på hobby-lobby.com, der har de hvertfall den modellen han har sett på. Er dette en grei nettbutikk for RC Jets, eller burde jeg kjøpe den et annet sted? Hvor da?

    Og til slutt: Den modelltypen jeg tenker på å kjøpe. Er dette en bra jet?

    Håper noen kan hjelpe meg

  • #2
    Høres ut som en helt ok kjæreste!
    For at de som har peiling på den typen fly skal kunne hjelpe deg, så bør du fortelle litt om hvor mye, og hva slags fly, han har fløyet. Det flyet er ikke for nubes
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment


    • #3
      hei

      hei her er en butikk i usa og jeg tror dette er det flyet han har lyst på
      http://www.hobby-lobby.com/su34_twin...54912_prd1.htm
      Det kommer altid ned!!

      Christian O

      phoenix rc club
      jetmodellklubben (jets of norway)
      mikronor rc team


      www.mikronor.no
      www.jetsofnorway.no
      www.phoenix-rc.org

      Comment


      • #4
        Du kan prøve DreamworksRC - Dreamworks Model Products - #1 in Radio Controlled Jets and Accessories. Seriøs nettbutikk
        Arne K Skaarer

        Mikronor RC Team
        Jets Of Norway
        Phoenix-rc.org
        Vingtor RC Club

        Comment


        • #5
          Uansett hvilken butikk du velger, bør du sjekke betingelsene de setter for betaling og shipping eller sende dem en mail om du kan betale med ditt kredittkort og få det sendt til hans adresse i USA. Noen vil bare sende til den adressen som er knyttet til kortet.
          Flisespikkeri er gøy!
          Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
          Dyrøy MFK
          ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
          http://rolv.info

          Comment


          • #6
            Jeg har god erfaring med Esprit models.
            Esprit Tech/Model 1.321.428.3066

            Hvis du betaler med Paypal vil jeg ikke tro det er noe problem å sende til en annen adresse enn bestillers.

            Comment


            • #7
              Tusen takk til alle som kom med råd og vink! Håper den kommer frem til jul og at han blir fornøyd.

              Comment


              • #8
                Det er en våt drøm å få kjæresten til å orientere seg mot fly-presenter, hva landet du på?
                Anders Eiebakke
                90078513

                Comment

                Working...
                X