Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skryt for service til Smallsize

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skryt for service til Smallsize

    I høst, nærmere bestemt begynnelsen av september, var jeg i Smallzise i Bergen og kjøpte Real Flight 4.5. Etter en tid oppdaget jeg at endel av modellene ikke oppførte seg som de skulle. Ved loop skjente enkelte ut i toppen på loopen og fortsatte skjeningen til ene eler andre siden. Jeg ringte Thomas i Bergen og forklarte problemet svaret kom med engang. -Bare å sende tilbake. Dette ble jo ikke gjort mens jeg var på fri hjemme.

    Ny jobbtur, vi ligger i Kristiansand. Jeg sjekker om Smallsize finnes her, ringer Thomas i Bergen igjen med spørsmål om det er mulig å levere den inn her. Det skulle gå greit, etter 10 min ringer Thomas tilbake med beskjed. -Snakk med Svein på Smallsize så kan han prøve den. Idag fikk jeg muligheten til å stikke innom Svein.

    Jeg forklarer problemet og får ny "radio" med engang. Dette kalles god service, takk til Smallsize, Thomas og Svein
    -63.
    Graupner MC
    JR
    Multiplex
    Turnigy.
    Fly, alt for mange.

  • #2
    jeg vil kaste meg på denne skrytråden og skryte litt av smallsize jeg også!

    sendte en mail 18.30 ca på en torsdag til smallsize på strømmen utafor oslo. spm var om en liten fille del som recoil fuel tubing. ettersom den lille hobbybutikken på hamar ikke har dette produktet, så spurte jeg om de hadde fler igjen, siden jeg skulle forbi der på forrige lørdag.

    svaret kom etter noen minutter, her er det:

    Hallo Øyivind

    3 stk på lager i butikken på stømmen legger av 1 stk til Lørdag.
    Ha en god dag

    MVH
    Smallzise

    godt med slik service synes jeg. takk og god jul smallsize
    dx7

    Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
    Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
    Løten MFK
    Stay Frosty

    Comment


    • #3
      Håper smallsize oslo leser tråden og hiver seg på service bølgen

      Mail til oslo folka besvares etter ett par måneder (om man i det hele tatt får svar) og når jeg ringte til butikken på grønland og skulle ha noen propeller så jodda.. de hadde 8 på lager.. spurte om han kunne legge av 3 til meg som jeg hentet samme ettermiddag.. glad og fornøyd dukket jeg opp og skulle hente propellene.. men neida.. der var ikke noe lagt av.. og etter 10 minutter leting både her og der så måtte han bare konstantere at nei.. propeller det hadde dem visst ikke likavel..

      Dette er min erfaring, men uansett er det greit å ha en sjappe i nærheten selv om de ikke akkurat har det beste utvalget og prisene på småting kan diskuteres.

      Comment


      • #4
        Jeg deler også inntrykket av at servicen og kunnskapen er bedre på Strømmen enn i Oslo..
        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

        Comment


        • #5
          Hyggelig at Smallsize Strømmen får skryt. Det er sikkert fortjent.

          Det samme kan jeg desverre ikke si om serviceinnstillingen hos Smallsize i Skovveien.
          Personer bak disken bør ha et minimumsnivå på forståelse av hva kundebehandling dreier seg om.
          Det er ikk nok bare å sette personell bak diksen som har modeller som hobby i den tro at da er alt ok.

          Stein Nilsen

          Comment


          • #6
            Originally posted by Illusion View Post
            Håper smallsize oslo leser tråden og hiver seg på service bølgen

            Mail til oslo folka besvares etter ett par måneder (om man i det hele tatt får svar) og når jeg ringte til butikken på grønland og skulle ha noen propeller så jodda.. de hadde 8 på lager.. spurte om han kunne legge av 3 til meg som jeg hentet samme ettermiddag.. glad og fornøyd dukket jeg opp og skulle hente propellene.. men neida.. der var ikke noe lagt av.. og etter 10 minutter leting både her og der så måtte han bare konstantere at nei.. propeller det hadde dem visst ikke likavel..

            Dette er min erfaring, men uansett er det greit å ha en sjappe i nærheten selv om de ikke akkurat har det beste utvalget og prisene på småting kan diskuteres.
            Da kan jeg meddele at jeg siden jeg begynte i september har ryddet opp i butikken, alle bestillinger og satt lyd på telefonen Så sant du sender mail til oslosentrum@smallsize.no, ringer 2217 3699 eller kommer innom, så kan jeg love deg raske svar, og ikke minst riktig tall med hva vi har på lager

            Mailen hadde vært ute av spill i noen måneder før jeg begynte, så jeg hadde noen tusen jeg måtte gå igjennom, slette og besvare, men det var nok noen mailer som ikke kom med. Nå besvares de hver morgen før kl. 10.00 hver morgen, og alt som kommer etter det straks jeg ser dem

            /Martin Sørlie
            Smallsize Hobbyland avd. Lilletorget
            Martin Sørlie, 1985.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Kingfisher View Post
              Hyggelig at Smallsize Strømmen får skryt. Det er sikkert fortjent.

              Det samme kan jeg desverre ikke si om serviceinnstillingen hos Smallsize i Skovveien.
              Personer bak disken bør ha et minimumsnivå på forståelse av hva kundebehandling dreier seg om.
              Det er ikk nok bare å sette personell bak diksen som har modeller som hobby i den tro at da er alt ok.

              Stein Nilsen
              Jeg pleier å handle på Lilletorget, men av og til må jeg bare stikke innom Skovveien. En gang tok jeg med meg fruen, for å vise fram en veldig bra sjappe. Det er helt minimal belysning, litt reservert betjening, men det er de som har bra utvalg av tre i byen. Å gå inn på bakrommet (der treet er), er litt som å gå inn i "voksenavdelingen" i en videosjappe.
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment


              • #8
                Takk for tilbakemelding Martin

                Høres veldig bra ut med litt opprydding på grønland! Skal teste dine påstander ved første og beste anledning

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Illusion View Post
                  Takk for tilbakemelding Martin

                  Høres veldig bra ut med litt opprydding på grønland! Skal teste dine påstander ved første og beste anledning
                  Godt å høre Vi har kaffen klar
                  Martin Sørlie, 1985.

                  Comment

                  Working...
                  X