Announcement

Collapse
No announcement yet.

Søker Dommere for 3DX Norway 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Søker Dommere for 3DX Norway 2010

    Hei!

    Så vidt vi har fått med oss, er det ingen som har påtatt seg ansvaret med å arrangere 3DX Norway 2010 så langt i år. Derfor har vi i Innherred Modellflyklubb sett litt på saken.

    Vi har kommet frem til at vi har ressursene til å stå for et slikt arrangement, men trenger kvalifiserte dommere.

    Anlegget vårt ligger på Mære, litt i overkant av en times bilkjøring, nord for Trondheim Lufthavn, Værnes. Det går også tog direkte fra flyplassen, og vi kan ordne med transport til anlegget.

    Det er Mære Landbruksskole som eier stripa, og de kan tilby sengeplass i ferien, kun noen hundre meter unna. Det gode muligheter for å slå leir på stripa, eller benytte hotell på Steinkjer, Verdal eller Levanger, som også kun ligger noen minutters bilkjøring unna. Anlegget vårt ligger derfor som dere skjønner svært sentralt til. Mer informasjon finner dere på hjemmesiden vår.

    Så er spørsmålet - er det noen som har mulighet for å stille som dommere i denne konkurransen? Datoene er enda ikke satt, men vi ønsker gjerne tilbakemelding på når dere tror det er størst mulighet for mest oppslutning. Vi har forøvrig sett litt på pinsehelga 21-24 mai. En annen aktuell dato kan f.eks. være 18-20 juni.

    Datoer vi spesielt må se opp for er:

    - The Pichbrothers Smackdown - Danmark: 7-9 mai
    - 3D Masters - Nederland: 23-25 juli
    - EleFunFly - Kjose: 31 juli-1 august

    Vi planlegger å kjøre konkurransen på en dag, og kjøre en Heli FunFly neste dag.

    Vennligst ta kontakt per PM om du tror du kan ha noe å bidra med.

    Ingenting (dato osv.) er "offisielt" enda, men vi jobber altså med saken. Basert på det faktumet at vi ligger meget sentralt til i Norge, tror vi at dette kan slå an om alt går som planlagt. Vi ønsker gjerne tilbakemeldinger og forslag i denne tråden.

    Og husk - ikke ta noen gleder på forskudd!

    Vedlagt finner dere et bilde av anlegget vårt.


    Mvh
    IMFK,
    Attached Files
    12
    Pinsehelga: 21-24 mai
    58.33%
    7
    18-20 juni
    33.33%
    4
    Annen dato - post forslag
    8.33%
    1
    Mathias
    Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

  • #2
    Dette syns jeg er en knall ide. Og stiller i såfall som tilskuer
    Trex 700E
    Raptor 90SE
    Trex 600E
    trex 450PRO
    14Mz

    Comment


    • #3
      Flott å høre at interessen er tilstede!
      Mathias
      Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

      Comment


      • #4
        Må passe på så denne tråden ikke forsvinner fra forsiden - i hvertfall i kveld.
        Mathias
        Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

        Comment


        • #5
          Flott tiltak Mathias, håper dere får til et treff og noen som kan dømme stiller...
          - Håvard Glad Andreassen
          - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

          Comment


          • #6
            Veldig bra Mathias, en ide kan vel være å dele inn i 2 klasser avhengig av K-faktor, da kan vi delta i en klasse og dømme den andre.
            Nå vet ikke jeg om det er iht 3DX reglene men da ville i det minste alle som ønsker delta få mulighet til det.

            Det kan sikkert stilles spørsmåltegn til om f eks jeg er kvalifisert til å dømme, men med en god gjennomgang i forkant av konkurransen så bør det vel bli noenlunde rettferdig.
            De fleste øvelsene kjenner vel de fleste av oss ganske godt, og jeg trener som bare det for at Philip ikke skal føle seg alt for trygg...

            Tommy
            T-REX 500 ESP Mikado mini V-bar * T-REX 700N Mikado V-bar * T-REX 700N * T-REX 600 CF "Airwolf"
            JR DSX9

            Comment


            • #7
              Oppdatering

              Dato for konkurransen skal spikres. Vi er svært interessert i å høre deres meninger. Vi er selvfølgelig ute etter mest mulig oppslutning.

              Vi har sett litt på pinsehelga 21-24 mai. En annen aktuell dato kan f.eks. være 18-20 juni.

              Datoer vi spesielt må se opp for er:

              - The Pichbrothers Smackdown - Danmark: 7-9 mai
              - 3D Masters - Nederland: 23-25 juli
              - EleFunFly - Kjose: 31 juli-1 august

              Vi planlegger å kjøre konkurransen på en dag, og kjøre en Heli FunFly neste dag.


              Mvh
              Mathias
              Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

              Comment


              • #8
                Pinsehelgen passer veldig bra for denne tilskueren.

                Comment


                • #9
                  Fordelen med pinsa er at det er en langhelg. Bakdelen er vel kanskje at en del reiser til familie osv.? Vet ikke hvordan det er med oss helifolk?
                  Mathias
                  Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                  Comment


                  • #10
                    Jeg kommer
                    Martin Larsen
                    Edge Rotorblades
                    JR PROPO
                    Elefun
                    Scorpion Power System
                    Kontronik
                    Gens Ace

                    Comment


                    • #11
                      Flott!

                      Originally posted by Mathias View Post
                      Dato for konkurransen skal spikres. Vi er svært interessert i å høre deres meninger. Vi er selvfølgelig ute etter mest mulig oppslutning.

                      Vi har sett litt på pinsehelga 21-24 mai. En annen aktuell dato kan f.eks. være 18-20 juni.

                      Datoer vi spesielt må se opp for er:

                      - The Pichbrothers Smackdown - Danmark: 7-9 mai
                      - 3D Masters - Nederland: 23-25 juli
                      - EleFunFly - Kjose: 31 juli-1 august

                      Vi planlegger å kjøre konkurransen på en dag, og kjøre en Heli FunFly neste dag.


                      Mvh
                      Noen formeninger?
                      Mathias
                      Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                      Comment


                      • #12
                        La ved en spørreundersøkelse, så tenker jeg invitasjon kommer i løpet av kort tid.
                        Mathias
                        Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                        Comment


                        • #13
                          Er det virkelig ingen så bryr seg?!

                          Comment


                          • #14
                            Feilpost.........


                            Mvh Robert.
                            Last edited by Vegabond; 25-02-10, 20:35. Reason: Har hatt besøk av Vegabond...feil innlogging
                            ~Futaba 10C~


                            ~T-Rex 500 v-bar~
                            ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

                            ~Min Cnc byggetråd #1~
                            ~Min Cnc byggetråd #2~
                            ~Min Cnc byggetråd #3~


                            ~Trondheim Modellflyklubb~

                            Comment


                            • #15
                              Pga lite erfaring/dommerkurs?/kunnskap kan jeg ikke bidra som dommer, men jeg kan godt være med å bidra med andre ting om det trengs. Har litt design/reklamekunnskap


                              Ja, forrige innlegg var min feil...

                              Comment

                              Working...
                              X