Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aerofly5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aerofly5

    Nokon som har prøvd denne?
    Aerofly FS Flight Simulator

    Tenkjer spesiel i forhold til 3D-fly!

    Komentarer, synspunkt, Norske forhandlere etc....?
    Hans-Olav Malkenes
    Kalveid
    5419 Fitjar
    hansolavm@gmail.com

    Fitjar Modellflyklubb

  • #2
    Ingen som har nokon form for kjenskap til denne altså? Hmm..........litt rart eigentleg sidan forgjengeren jo er nokså vanleg.
    Hans-Olav Malkenes
    Kalveid
    5419 Fitjar
    hansolavm@gmail.com

    Fitjar Modellflyklubb

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ludo View Post
      Nokon som har prøvd denne?
      Aerofly FS Flight Simulator

      Tenkjer spesiel i forhold til 3D-fly!

      Komentarer, synspunkt, Norske forhandlere etc....?
      Har 4ern, og er flrnød med den... det er ingen phinix men koster også mindere..

      Comment


      • #4
        Lurer litt på dette selv da jeg har fløyet afpd ganske lenge..

        Har ikke prøvd Phoenix før, er den bedre tanke på 3D flyging? Hvem er egentlig mest realistisk? Har fløyet G4,5 lenge også, men synes AFPD er laaangt bedre på 3D biten (ikke helikopter da)..

        Men synes Aerofly 5 så tøft ut:

        Last edited by Ruduz; 26-02-10, 01:15.
        All you need is love

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ludo View Post
          Nokon som har prøvd denne?
          Aerofly FS Flight Simulator

          Tenkjer spesiel i forhold til 3D-fly!

          Komentarer, synspunkt, Norske forhandlere etc....?
          Her kommer vel state of the art med tanke på planke simulering. ingen over ingen ved siden.

          Helikopter biten har også blitt forbedret en god del, har faktisk en quote på den + den støtter fbl simulering i tillegg:

          "we set up all of our helis
          with world class pilots: nico niewind, dominik haegele. they
          both said aerofly 5 is a lot better than anything else. its just
          that their setup does somehow "confuse" intermediate or beginner
          pilots."

          Men du må ha bra hardware for å kjøre den og de modellene som medfølger simulerer ikke siste kuleste utgivelse så må tweake litt på modellene for å få dem som dem du har. Dette endrer seg over tid da det kommer flere og flere modeller til simulatoren.

          Det må sis at du ikke får gratis easymode som i Phoenix da du faktisk kan krasje i denna før du tar av i heli modus. Jeg rater denne som ganske så god. Vinden kan til og med ødelegge for deg i 3d, forskyve bane, vinkler mm. I phoenix har jeg en følelse av at når jeg har starta noe er det bare å gjøre det ferdig, selv i ugudelige vind forhold.

          Men selvfølgelig detta er mine personlige vurderinger samt 3dje part quotes
          Klaus Myrseth
          Compass 7HV FBL / 3D+ FBL / Atom 500 FBL

          Team Manager - Team Compass Scandinavia

          Comment


          • #6
            Aerofly 5 er blitt meget bra, med tanke på seilfly med flyging på termikk og på hang i tillegg får du også simulert seilfly med vinch. Helikopterdelen er blitt mye mye bedre og mer realistisk eneste motorene synes jeg er undermotorisert originalt i forhold til virkelighet men det er bare å justere. fly delen har jeg bare prøvd litt så den er jeg ikke helt sikker på men den virker veldig bra, meget gjennomført og bra simulator!
            De største sorgene i livet skapes ikke av tapene og ulykken, men av frykten for dem.

            Comment

            Working...
            X