Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blu-Baby. Foam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blu-Baby. Foam

    Har sett på denne: ** Blu-Baby Primary Trainer ** Plans, Pics and Fun! - RC Groups og kan tenke meg å bygge en slik. Er det noen som vet hvor man kan få tak i "foam" (hva heter materialet på Norsk?) her i Norge. Hadde vært artig å prøvd seg på 40" varianten.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

  • #2
    Materialet heter vel styrofoam på norsk. Det er trykkfast isopor. Og fåes vel både i rosalilla og blå farge. Selges på alt av byggevarehandler.

    Comment


    • #3
      Jeg har bygd to (32" og 42") med depron 6mm fra mega-flis. Mer info og film her: http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=25161

      Comment


      • #4
        Å ja! Styrofoam. Takk skal dere ha. Da ser det ut til at det er lett å finne byygematerialer.
        Vennlig Hilsen
        Arne Husby

        Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

        Comment


        • #5
          er vel depron som er brukt. 6 mm. jeg er i gang med å bygge en slik sammen med dattra mi på 9 år. på tide hun får sitt "eget" fly

          Comment


          • #6
            Originally posted by thor_no View Post
            er vel depron som er brukt. 6 mm. jeg er i gang med å bygge en slik sammen med dattra mi på 9 år. på tide hun får sitt "eget" fly
            Artig Far/Datter prosjekt. Hadde vært fint å se resultatet etterhvert.
            Vennlig Hilsen
            Arne Husby

            Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

            Comment

            Working...
            X