Announcement

Collapse
No announcement yet.

Em f3a 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Em f3a 2010

    Tidlig, men det er nå - utover det kan finnes muligheter til å skaffe billig tur til EM!

    Vet at både Norwegian og Austrian Airlines kjører.

    Er jeg ikke helt på jordet ligger Kapfenberg ca 2 timers kjøring sydover fra wien,mao; fly direkte G-moen-Wien, feks leiebil den siste biten. Er jo ikke lenger reisetid enn en shoppingtur til byen for oss som bor grislent til . Dessuten trenger det ikke bli dyrere, og man smiler hele tiden!

    Skjønner jo at alle vil dette, utfordringen ligger jo i å overtale "den andre halvdelen" til å ville det samme for de som må det ( bla meg )
    Reiser man alene, er det jo greit ; en morsom hatt, møte på flyplassen, og man smiler til man er hjemme igjen. Er man 2+, er jo dette en flott weekendtur for alle, mye å se på, fra Natur til arkitektur + Østerisk-klassisk atmosfære. Kapfenberg er jo et mindre sted, og ser da veldig ok ut. ( se overtalelses-link under )

    Har faktisk fri i slutten av stevnet, og ovennevnte taktikk er allerede innvilget her i huset, så det ser virkelig ut som vi kommer til å dra .
    Vet det blir mye kræsj dette året for meg ang jobb/stevner, så jeg benytter de mulighetene jeg får, dessuten blir jo dette spennende; Et sterkt Norsk lag som vi vet kan gjøre det virkelig bra, og som heelt sikkert synes det er kult med supportere!


    Link til Fruene :

    Kapfenberg

    Kjell Olav
Working...
X