Announcement

Collapse
No announcement yet.

fersking i hobbyen her

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg hadde ikke tatt meg jobb med å montere motor oppå flyet. Det skal jo bruke foldepropeller slik at når du kutter motoren før landing ligger propellen bakover og overlever landingen.
    Vil du ha en sak med motoren oppå kan du se på MPX sin Easystar: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=11702&i=23 Den er dessuten svært sterk og tåler masse.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #47
      ja, folder propeller er grett nok.. men om man krasjer rett i noe.. da hjelper det ikke mye med propellene brettet bak.. da går det utover aksling og motor.. og svigerfar sliter med å kontrollere flyet.. og krasjer ofte.. så er litt lurt

      pluss at det flyet har med alt sammen, hvilket som er greit for svigers som ikke vil bruke noe ekstra penger.. såå.. er hvertfall den tanken jeg har, og har lyst til å gjøre dette.. men trenger litt hjelp til det jeg skrev i forje innlegget mitt=)
      eg har limen rett her! det funker sikkert=)

      Comment


      • #48
        OK.
        Da er det sannsynligvis en "motorgondol" du jakter på. Jeg vet de fins, men kommer ikke på hvorfra. Det fins saker som rett og slett festes under vingestrikkene. Kanskje spør i en ny tråd: "Hjelp til å finne motorgondol til seilfly" f.eks.

        Jeg har sett seilfly med DF-vifter oppå. Har fungert helt fint.
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #49
          nei, jeg tenkte å lage det til selv.. ikke kjøpe noe som er laget til det.. eneste jeg skal kjøpe er motor og fartsregulator
          eg har limen rett her! det funker sikkert=)

          Comment

          Working...
          X