Announcement

Collapse
No announcement yet.

Start.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Start.no

    hei
    dere som bruker start.no som mail har sikkert fått med dere at den blir borte om ikke lenge , dette gir jo oss en masse jobb med å registrere en ny mailadresse hos en masse forskjellige netsider osv....
    Men jeg registrerte meg ho GMAIL.com og gikk i gang med krom hals .
    Problemet mitt er at hos de fleste nettsider får man en mail med en link med en nett adresse for å bekrefte den nye adressen...de kommer ikke igjennom hos gmail for meg.
    Har satt opp Gmail slik at jeg kan bruke windowsmail som jeg har brukt i fler år kan sende mail til meg selv både til å fra gmail og start (den gamle funker jo ennå)
    Er det noen som kan ha noe mistanke til at det er noe jeg gjør feil ...vet ikke om disse mailene går i et eller annet filter hos gmail ...kikket etter fant en fane med filter men der så det ut som ikke noe var aktivert.
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

  • #2
    Blir sikkert stoppa av et eller annet lurt filter hos GMail ja. Registrerte ny adr hos xlfree.com istedet jeg. Vanlig POP3 oppsett det. (%&"!/? Imap)
    Stein Løberg

    Blade mSR, Micro P-51, FMS P-51
    Honey Bee CP2
    Honey Bee King 2
    Raptor 50 Titan - OS 50 Hyper
    JR 9xII m/DSM modul, Dx6i
    FS One Sim

    Comment


    • #3
      Du har jo alltids muligheten til å sjekke hva som blir tatt av filterne, hvis du kikker i Spam-katalogen.

      Kan også søke etter mailen du leter etter helt på toppen.
      Honeybee CP 2

      Comment


      • #4
        Gå inn på filterinnstillingene og lag en regel for at mail med mottaker "dittnavn@gmail.com" skal aldri til "spam" mappen

        Mange av mine viktige mails gikk rett dit. Med filteret over aktivt, så går alt mye bedre. Bruk heller et epostprogram lokalt på din pc til å behandle eposten, og spamfilter. Bare husk å gå inn manuelt på gmail.com og sjekk spam-mappen på nett en gang i blant. Har hatt noen eposter liggende der, til tross for at "ingenting" skal i spam-mappen.

        Create rules to filter your emails - Gmail Help
        Med vennlig hilsen
        Johannes Gjessing GMFK
        || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

        Comment


        • #5
          hmmmm

          hva jeg hadde gjort galt vet jeg ikke ....men gikk imellom oppsettet en gang til å da virket alt som knott i ost...gikk inn og forandret mail adressene engang til hos de forskjellige nettsidene og mailene kom som bare det!!
          vell takk for svar til de som tok seg tid!
          Rune Gjelsnes
          Vikersund
          92624841

          Comment

          Working...
          X