Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spektrum DX 8 fra www.smallsize.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #77
      En fjær blir fort til ei høne - En har rapportert feil - som ingen andre greier å reprodusere.......

      Comment


      • #78
        Ingen som sier at det gjelder *.*, men det er greit å vite at det er rapporter problemer om det.
        Nå er det jo fort gjort for alle dere som nå sitter å småkoser med nye radioen deres å sjekke
        om det er samme problem

        Bedre med 10 høner på et forum, enn 2 450'er i torva!
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #79
          Det har kommet to oppdateringer til DX8!
          Oppdatering 1.0.2 løser problemet med overskrivnig av model 1.
          Jeg har akkurat oppdatert min og verifisert at dette funker.

          For nedlasting (må registrere bruker) -> Spektrum - The Leader in Spread Spectrum Technology
          Philip
          www.airheads.no
          Hobby24.no

          Comment


          • #80
            Så bra Philip. Da er det bare å programmere radioen og reise på OHK for å teste. Bra de fikser feilene så raskt.
            Terje Fagermoen
            Phoenix RC Club - AHMHK - OHK
            Rave ENV Nitro VBar - Rave ENV Nitro VBar - JR DSX9 - Depron tjafs

            Comment


            • #81
              Jeg har bestilt radio, men har ikke fått den ennå. Hvordan foretar man oppdateringen rent fysisk/praktisk?
              Originally posted by Dr.Phil View Post
              Det har kommet to oppdateringer til DX8!
              Oppdatering 1.0.2 løser problemet med overskrivnig av model 1.
              Jeg har akkurat oppdatert min og verifisert at dette funker.

              For nedlasting (må registrere bruker) -> Spektrum - The Leader in Spread Spectrum Technology

              Comment


              • #82
                Veldig enkelt faktisk.
                Last ned filen fra websiden. Filen må ikke renames! Kopier til minnekort. Sett minnekort inn i radioen
                Start radioen og installasjonen starter automatisk. Tok ikke mange sekundene
                Philip
                www.airheads.no
                Hobby24.no

                Comment


                • #83
                  Da er min på veg ut i dag!

                  Bilder, test og info kommer fortløpende!
                  ____________________________
                  Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                  Comment


                  • #84
                    Noen som vet om de har den inne på selve butikken ved Grønland "Oslo" ? Hmmm..
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • #85
                      Vet ikke, men skader jo ikke å ringe butikkene direkte for å spørre. Det gjorde jeg i går og var heldig med timinga og fikk kjøpt meg en.
                      Har akkurat programmert den opp nå, og det var meget enkelt! Likte denne her mye bedre enn DX7!

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by alflovvold View Post
                        Noen som vet om de har den inne på selve butikken ved Grønland "Oslo" ? Hmmm..
                        Ring ned å hør da vel
                        Last edited by Quadrocopter; 28-09-10, 15:02.

                        Comment


                        • #87
                          Og hva var prisen hos Smallsize. Finner den ikke på hjemmesiden deres

                          Comment


                          • #88
                            Står på forsiden - prisen i går var rundt 3500.- hvis jeg ikke husker feil.

                            skal du ha den nå så er det noen andre alternativer:

                            Har de den stadig i Sverige hos autopartner (ref denne linken) til SEK 3990.- så blir prisen den samme hvis du kjøper fra dem og de gir deg en grei frakt.

                            Elfly i Danmark har den til DKK 2875.- + frakt osv.
                            Last edited by Quadrocopter; 28-09-10, 20:58.

                            Comment


                            • #89
                              Prisen er fjernet fra forsiden, og jeg finner ingen annen info om DX8 på Smallsize sine undersider.
                              Dette er teksten som står på forsiden akkurat nå – og den nevner ingen norsk pris:

                              "Første parti med DX8 er nå utsolgt i webshopen.
                              Vi kommer tilbake med mer informasjon så fort vi får bekreftet ny leveringsdato."

                              Dett hadde vært supert om prisen fremdeles hadde stått selv om de er utsolgt.
                              Last edited by Jappa; 29-09-10, 07:53.
                              Spektrum DX9 • Extreme Flight Laser 60" • Aeroworks 260 60-90 (elektro) • Seagull Cessna 152 (elektro) • Extreme Flight Extra exp 70" • GB-Models YAK 55 1,8 meter • Og litt annet småtteri

                              Comment


                              • #90
                                Jeg kjøpte nettopp fra Smallsize for NOK 3598,-
                                Originally posted by Jappa View Post
                                Prisen er fjernet fra forsiden, og jeg finner ingen annen info om DX8 på Smallsize sine undersider.
                                Dette er teksten som står på forsiden akkurat nå – og den nevner ingen norsk pris:

                                "Første parti med DX8 er nå utsolgt i webshopen.
                                Vi kommer tilbake med mer informasjon så fort vi får bekreftet ny leveringsdato."

                                Dett hadde vært supert om prisen fremdeles hadde stått selv om de er utsolgt.

                                Comment

                                Working...
                                X