Announcement

Collapse
No announcement yet.

TWM Piper cub 1/5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TWM Piper cub 1/5

    Hei, er det noen som har noen erfaring med denne cuben her?TWM Piper J-3 Cub 1/5 213cm vingespenn
    Er denne noe for en som ikke har så mange timane i lufta og bare har flydd elektro?Og eventuelt hvilken motor burde jeg velge, vil ha det litt rimlig au.

  • #2
    Pjeg har hatt denne. I ca 5 minutter. Gjorde den om til eldrift og brukte 5 celler 5000 ma pakke. Dette ble nok for tungt for modellen, og jeg opplevde den som vanskelig......spesielt og lande med. Men det er et meget forseggjort sett med fine skaladetaler og ett flott understell. TMW er en bra produsent med mange bra modeller, men dessverre så hadde jeg rent for mye vekt. Lykke til
    PS. har forrrseten begge vingene liggende igjen som er hele........trenger du ekstra vinger send meg pm.

    Comment


    • #3
      Må jeg oppgradere til en bedre sender?

      Hei, det er bare jeg som spør og graver litt igjen. Jeg har en E-sky 2,4 ghz 6ch sender, og har løst på denna cuben. Burde denna sendern brukas på en glow modell eller er det smartast å investere i en ny, av et "litt" bedre merke som feks Futaba. Takk for alle svar og gode tips!

      Comment

      Working...
      X