Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-Rex 600E m/ V-Bar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T-Rex 600E m/ V-Bar

    Idag har jeg tatt maiden flight på min T-Rex 600E med V-bar! Har hatt heliet i snart to år, og nå syntes jeg det var på tide å teste flybarless.

    Jeg var litt skjelven i knærne av tanken på at elektronikken skulle styre swashplata, men det gikk over all forventning! Min trofaste 600 gikk fra å være litt treg i sessen til å bli en lettbent ballerina som svingte seg villig rundt. Dessuten er det jo en bonus at den teite flybaren ikke er i veien hele tiden.

    Moro - dette anbefales!

    Det beste var kanskje kommentaren på stripa: "Jeg har aldri sett noen dra med seg en PC hit før"
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

  • #2
    Grattis!!

    Kult å høre at det funket bra Var det greit å sette opp?
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

    Comment


    • #3
      Takk!

      Det var litt jobb å sette det opp, men mest fordi det var litt å sette seg inn i. Jeg vil jo ikke overlate noe til tilfeldighetene... det går nok raskere å sette opp for andre gang (på 700!)
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • #4
        Gratulerer, har vert med på samme følelsen med min 600ESP og vstabi. Nå venter jeg bare på å bruke opp alle flybarene til 450en så kan jeg kan kjøpe FBL til den og

        Comment


        • #5
          Jeg debuterte også uten fuglepinne på min 500esp nylig. Jeg bruker og V-bar. Jeg fikk en respons som var helt vill. Det flippet nesten raskere enn jeg klarte følge med. Må nok sette ned noen parametre. Er nesten redd den sånn den er nå
          arhennie

          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
          http://hadelandmfk.no/
          www.henniehobby.no/arne

          Comment


          • #6
            Grattis med velfungerende konvertering.

            Kan så absolutt skrive under på at man kanskje er litt mer nervøs første gangene.

            Har brukt litt tid på v-bar det siste året og føler at jeg begynner å forstå systemet. Men for en tid tilbake kom jeg over følgende videoer på youtube :

            http://www.youtube.com/user/FredrikMelin72#p/u

            Masse nyttig informasjon til folk som vil lære litt mer enn det som står i manualen.
            - Erik -

            ------------------------------------------
            Logo 600SX + 6003D
            Logo 400SE

            Futaba 18MZ

            Comment


            • #7
              Originally posted by ehaga View Post
              http://www.youtube.com/user/FredrikMelin72#p/u

              Masse nyttig informasjon til folk som vil lære litt mer enn det som står i manualen.
              Jøss, det var ikke måte på hvor aktiv han har vært med å lage videoer. 24 videoer bare på V-Bar! Da er det bare å finne frem kaffen og sette seg på skolebenken
              Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

              Anything worth doing is worth overdoing!

              Comment

              Working...
              X