Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg har blitt robbet!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Veldig gledelig å høre at ting ordner seg. Som nevnt tidligere kan vi jo gi en verbal rose til politidistriktet hvis du nevner hvilket.
    I samme slengen kunne det jo vært interessant å høre hvilket forsikringsselskap som opptrer så kjapt og smidig (god reklame for dem).

    Comment


    • #17
      Originally posted by Trolllet View Post
      Veldig gledelig å høre at ting ordner seg. Som nevnt tidligere kan vi jo gi en verbal rose til politidistriktet hvis du nevner hvilket.
      I samme slengen kunne det jo vært interessant å høre hvilket forsikringsselskap som opptrer så kjapt og smidig (god reklame for dem).
      Jeg bor i Sarpsborg (hovedstaden i Østfold he..he) og det er Østfold Politidistrikt som fortjener ros så langt!
      Forsikringsselskapet er IF.
      Svein
      Svein
      -------------

      Comment


      • #18
        Bare politiet får lov til å jobbe, så er det utrolig hva de får til I mitt distrikt er det sparekniven som har vært gjeldende i noen år nå, og det er ikke mye man får til med 2 patruljer på 140 000 innbyggere. Nok om det. Når du vet noe mer så hadde det vært morsomt å høre om dette var østeuropeere (siden "alle" vet at det ikke så lett kan omsettes stjålet rc-utstyr i Norge), eller om det bare er ordinære "guttejævler" som har vært på raid.
        Geir


        3D plane - 1D brain

        Comment


        • #19
          Når en slenger ut slikt som dette så kunne det jo vært interessant og hørt enden på "storyen".. Kom utstyret til rette?
          Mvh.
          Rolv Leirro

          Comment


          • #20
            som en vekker der bare modellfly utstyret forsvant, hvor mangen av dere har nøkklene åp en benk attved ytterdøra, eller i et skap attmed ytterdøra, igjenn, låser du din dør? og hører du om noen går inn den døren? tyvene er frekke.

            håper du får utstyret ditt tilbake uten skader

            Comment


            • #21
              han har fortsatt ikke fått tilbake utstyret sitt, og det de fant tilhørte noen andre..
              Lower, Lower, oops.
              Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Raptor View Post
                Når en slenger ut slikt som dette så kunne det jo vært interessant og hørt enden på "storyen".. Kom utstyret til rette?
                "Slenger ut slikt som dette" Hva mener du med det?
                Hvis du synes at det er upassende på forumet å melde fra om tyveri av Rc-utstyr kan du jo gi beskjed til moderator her på forumet.
                Du er vel selv en av de? Makan!
                Last edited by sveinivar; 08-08-10, 23:00.
                Svein
                -------------

                Comment


                • #23
                  Originally posted by sveinivar View Post
                  "Slenger ut slikt som dette" Hva mener du med det?
                  Hvis du synes at det er upassende på forumet å melde fra om tyveri av Rc-utstyr kan du jo gi beskjed til moderator her på forumet.
                  Du er vel selv en av de? Makan!
                  Uten å kjenne Raptor så tror jeg den setningen bare er en "figure og speech". Litt slang.
                  Tror jeg da....
                  I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Hansi79 View Post
                    Uten å kjenne Raptor så tror jeg den setningen bare er en "figure og speech". Litt slang.
                    Tror jeg da....
                    Mulig det, men hvis forumet skal være et seriøst sted bør i alle fall en som er moderator ikke komme med slike "figure og speech".
                    Denne saken har faktisk vært, og er en belastende hendelse.
                    Ikke for det økonomiske tapet, men det at jeg har hatt besøk av kjeltringer i min private svære.
                    Håper faktisk at jeg ikke møter vedkommende! Det kan bli en ny evnukk av det.
                    Svein
                    -------------

                    Comment


                    • #25
                      Er enig i at innlegget KAN oppfattes slik det er gjort her, spesielt med tanke på hva som har skjedd.

                      Generellt bør man alltid på en offentlig plass som dette ha litt takhøyde, og ikke alltid ha
                      piggene max ute og går rett i forsvar som om man satt på skuta på vei inn mot Normandy 6. juni 1944.
                      Det vil ALLTID være ett eller annet som misforstås da vi kun har mulighet for tekst og smileys.

                      Men da avslutter vi i alle fall DENNE diskusjonen her og nå.
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #26
                        "Sfære" skrives med "f".

                        sfære m1 (gr sphaira 'kule, klode')
                        1 de kretser, regioner av himmelrommet som himmellegemene ifølge eldre astronomi beveget seg i s-nes musikk toner som en (etter Pytagoras) mente planetene kunne frambringe ved sin bevegelse, og som det menneskelige øre ikke kunne oppfatte fordi lyden alltid var der
                        2 område, nivå han beveger seg alltid i de høyere s-r når han holder foredrag

                        403 Forbidden

                        "Svære" med "v" har å gjøre med at noe eller noen f.eks. er store, tunge eller grove. Som Sverre Labber og Tore Poter.

                        svær a1 (kanskje sideform til norr svárr 'hard, tung', el. ty. schwer)
                        1 stor, kraftig, tykk en stor, s- kar / en s- trosse / bli s-ere og s-ere / en s- lastebil / det hørte s-e fjellvidder til garden / s-e summer / tung, grov sjøen gikk s-
                        2 usedvanlig det er s-t så det blåser / s-t til hastverk du har / dyktig, flink han er en s- jeger / være s- til å gå på ski / ivrig til, fæl s- til å snakke, lyve
                        3 nå sj: tung, vanskelig livet er s-t av og til / falle en s-t
                        4 adv: i høy grad, veldig være s-t sliten, flink / det er s-t så fin du er / ha det s-t så bra

                        Comment


                        • #27
                          Hvilken planèt er du egentlig på som ikke skjønte at denne diskusjonen var over?

                          Tråd stengt inntil det er en endring på SAKEN...
                          Tom I. Arntsen

                          Comment

                          Working...
                          X