Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggeblogg Mick Reeves Fournier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Fournieren luftes ikke hver dag, men med 8 plussgrader, sol og vindstille, var dagen perfekt for denne.
    I 2010 kom snøen for godt tidlig i oktober, jeg liker snø, men årets høst har vært langt bedre.

    Vi har god plass også på Dagali, og supert samarbeid med flyplass-sjefen.

    Viggo
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Den ble virkelig fin. Og for en flyplass da.
      Flyplass er kun i drømmene for tiden. Håper Sandefjord stiller opp når vi ev finner en plass.
      Mvh Andreas
      Stevensaero, glede i noen balsaflak.
      PCM.at mye glede i litt carbon
      Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

      Comment


      • #33
        Det er da noen fordeler ved å bo på "bygda"

        (vi har 2 fullsize flyplasser vi er velkommen til, og 2 dedikerte modellflyplasser innenfor 45 min kjøring)

        Men trenger vi ett sykehus, god kultur, utvalg av butikker o.s.v da er det kjørt for oss.

        Håper dere får til noe i Sandefjord, ett generellt tips er å se om statsskog har noe areal i nærheten, de er ofte positivt innstilt til utleie.

        Nå må jeg jamen ut å fly, strøkent høstvær i dag også.

        Viggo

        Comment


        • #34
          I dag var det over, sammefestingen av vingehalvdelene er ett svakt punkt på denne, min har holdt bra helt til i dag, i 50 meters høyde mistet jeg ene halvdelen, med mye bly i nesa var det som en stein som datt til bakken, alt var ødelagt av brytere servoer motor og batteripakke, nå synes jeg denne var litt liten og har ett større sett planlagt til vinteren, så pytt pytt.

          Viggo

          Bilde kommer

          Comment


          • #35
            Det var trist. Du snakket om denne da du var på Mære husker jeg. Den var fantastisk fin.

            Jeg må si at jeg er tilhenger av fly som FLYR. 3D o.l kan være artig å se på det også, "alle" klarer de utroligste øvelser med en stør motor i nesa. Fly og flyging av dette kaliberet er for meg som den vakreste form for kunst.

            Comment

            Working...
            X