Announcement

Collapse
No announcement yet.

katana 3d v2 .46

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • katana 3d v2 .46

    Vurderer å kjøpe meg en katana 3d v2 .46 fra elefun og sette på en ASP FS61AR motor, det jeg lurer på er om noen her inne har noe erfaring med motor eller fly.

    Nå er jeg ny i "gamet" så dette vil bli min første 4takter og vil gjerne ha litt tips anngående innkjøring av motor da jeg ikke har gjort dette før.




    Åpen for alt av innspill
    Terje Vik

    Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

  • #2
    Den katana'n er nok bra.
    Men motoren svarer sikkert andre på da jeg ikke har noe særlig erfaring med 4T.

    Legg gjerne ut litt bilder av flyet og utstyr underveis. Eller når den er ferdig og fortell hva du syns

    Comment


    • #3
      Innkjøring av nye motorer i disse dager er ikke noe problem. Det er bare å følge manualen på hvor nåla skal stå, og så skru seg gradvis innover for hver tank. Motorer i dag blir produsert med så god passform, at det skal mye mer til før en motor skjærer seg.
      Honeybee CP 2

      Comment


      • #4
        Får håpe at dette blir bra, blir vertfall veldig spennende å prøve.
        Skal prøve å få tatt noen bilder og dokumentert prosjektet


        Når jeg no har en tråd her ute så lurer jeg på om noen som vet om en bra senderpult som passer til en spektrum dx7?
        Terje Vik

        Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

        Comment


        • #5
          Det flyet er helt konge Jeg har hatt 4 stk. og det har aldri skuffet meg

          Med den motoren får du nok krefter til det meste, men ikke overpower, jeg flyr min med en FL-70 firetakter, og en annen med .46 totakter.

          Er det noe du lurer på underveis er det bare og spørre! Bare hyggelig og hjelpe
          Joakim L. T. 94-Modell
          ---------------------------------------------------
          Aeroworks - Extra 300
          Extreme Flight - Yak 54E Profile
          Crrc-Pro GF26I
          EG - Yak 54 26cc
          Kyosho - Edge 540 .50
          C Goldberg - Cub med flottører
          OMP - Katana V2

          those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

          Comment

          Working...
          X