Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting og tang vedr. MFN

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Bytt ISP'en - trodde de skulle legge det til rette for kundene - det er tross alt de som betaler lønna.........

    Comment


    • #47
      gadd ikke lage ny tråd på dette.... men har gjort en del endringer på server-oppsett i kveld.
      Dersom noen merker bedring eller motsatt, gi beskjed.

      (Går hovedsakelig på hvor lang tid det tar før sida popper opp)
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #48
        Vet ikke om det har med dette å gjøre, men språkdrakten på Modelflynytt er litt jojo. Kommer av og til på engelsk, av og til på en kombinasjon av norsk og engelsk, men som regel på norsk. Opplever dette kun på jobben, og har hatt norsk versjon her lenge. Det er de siste 1-2 ukene jeg har oppdaga dette.

        I profilen min står Norsk (bokmål) oppført.
        Thomas Kristensen (30)
        Oslo, Grefsen

        Radio: Spektrum DX6i & DX8
        Ultra Micro: Mange forskjellige
        Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
        Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

        Comment


        • #49
          Har samme issue her. Norsk på jobb, engelsk hjemme
          Med vennlig hilsen
          Johannes Gjessing GMFK
          || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

          Comment


          • #50
            Nederst i venstre hjørne er det en språkvelger, den skal løse det meste

            Evt. trykk her --> Forum - (MFN) ModellflyNytt.no når
            du er på plassen med engelsk
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #51
              Har vært rimelig dødt fra min side siste tiden.. Har masse prosjekter
              i heimen jeg har gjort noe med, og da flyr tida... Anyway:

              Det gamle galleriet borte...

              For de som vil bla i bilder, kan de heller se på menyen over og trykke på Galleri. Da får man opp alskens fra FORUMET... Er jo der de fleste ting blir lagt anyway.

              ---

              RCNytt er antagelig 10k bortkasta kroner og jeg åpner for posting i trådene som allerede
              er på forumet i dag. Så da kan det handles her.

              ---

              Rimelig sikker på at jeg har fiksa problemene som var med linker.
              (At man trykker på en underkategori og kommer dit, i stedet for til forsiden)
              Men jobber litt med det utover...
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #52
                Originally posted by xilian View Post
                Har vært rimelig dødt fra min side siste tiden.. Har masse prosjekter
                i heimen jeg har gjort noe med, og da flyr tida... Anyway:

                Det gamle galleriet borte...

                For de som vil bla i bilder, kan de heller se på menyen over og trykke på Galleri. Da får man opp alskens fra FORUMET... Er jo der de fleste ting blir lagt anyway.

                ---

                RCNytt er antagelig 10k bortkasta kroner og jeg åpner for posting i trådene som allerede
                er på forumet i dag. Så da kan det handles her.

                ---

                Rimelig sikker på at jeg har fiksa problemene som var med linker.
                (At man trykker på en underkategori og kommer dit, i stedet for til forsiden)
                Men jobber litt med det utover...
                Du må gi RCnytt litt tid Xilian. Folk er vandt med det gamle ennå. Reklamer aktivt på Rcmarked for RCnytt!

                Comment


                • #53
                  Enig med trulsen. Rcnytt trenger tid for å vokse. Ting skjer ikke med en gang. Det virker som folk er der markedet er, så hvis du skal jobbe med rcnytt noe mere så bør det være for å få flyttet markedet dit. Ikke konsentrer deg for mye om å videreutvikle selve nettsiden for den er allerede 100 ganger bedre enn både rcmarked og finn.no.
                  Jon-Brage Hoel Andorsen
                  -------------------------------------------------------------------------
                  Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

                  Alt flyr bare du har nok motor!

                  Comment


                  • #54
                    Da blir det litt nedetid i 20-tida... upgrades
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #55
                      Ser feks affa laster opp bilder via tapatalk av og til. Dette funker ikke hos meg "user may not have permission to upload photos" eller noe sånt Peiling på hvorfor?

                      Comment


                      • #56
                        Hm. nei. Det funker fint på min også det. Og du har selvfølgelig siste utgave av tapatalk?
                        Prøv å følg med om det skjer på samme plasser. Det skal uansett funke
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #57
                          På helifreak får jeg valget om "tapatalk hosted" og da virker det. Her får jeg bare valget om "this forum" og da funker det ikke:-/ mulig jeg gjør noe feil.

                          Comment


                          • #58
                            Sånn ser det ut hos meg

                            Click image for larger version

Name:	IMG_1323.jpg
Views:	1
Size:	30.6 KB
ID:	580694]
                            Attached Files
                            Last edited by xilian; 06-08-11, 14:36.
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #59
                              er det muligt å endre klokken på forumet? eller følger den serveren?

                              Comment


                              • #60
                                (MFN) ModellflyNytt.no

                                Dato & Tidsinnstillinger:
                                Tiddsone GMT+1, auto på sommertid og uka starter mandag
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X