Announcement

Collapse
No announcement yet.

IGG-treff på Evje.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IGG-treff på Evje.

    Stakk innom en tur på Evje for å se på aktiviteten i helga. Der var store fly og fornøyde folk. Godt og varmt men ikke de store boblene.

    Click image for larger version

Name:	Evje 14 august.jpg
Views:	1
Size:	131.3 KB
ID:	627160
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

  • #2
    Boblene kom på søndag, og det så det sang etter, se bare loggfil fra min 1:3 Asg 29:
    Click image for larger version

Name:	wea_log.JPG
Views:	1
Size:	41.1 KB
ID:	570942

    Ellers kan en liten rapport om stevnet leses på www.agder-modellfly.no

    Trivelig at du tok turen, men irriterende at jeg var så opptatt at jeg aldri fikk koblet navn/fjes.

    Mvh
    Jo
    Mvh
    JoE
    Agder Modellflyklubb

    Comment


    • #3
      RS og jeg kombinerte en fantastisk flott MC-tur gjennom indre strøk av Agder med et besøk på treffet. Neste år stiller jeg med modell(er), men i år er det flypause!
      Inspirerende å se forholdene, alle modellene og det været dere stilte med Glad termikken løsna søndagen.

      - Tåli tyna... ja du halte hardt. Ikke jomfruturen vel?
      - Gjenoppbygd Habicht var godt å se.
      - Liflige toner fra varioene!
      - Masse trivelige og kjente folk. Snakka med deg men du stressa jo en del.

      Flott video og reportasje! Bør inspirere en del flere modellflygere til å bygge seg et seilfly og komme seg på IGG-treff. Bedre kan det ikke bli, unntatt på et godt hang med en god modell... sammen med gode venner.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Hehe, ja.. Fikk med meg det, men koblet ikke der og da; ikke basert på arroganse eller annet må jeg få sagt. Vi får komme sterkere tilbake neste år!
        Joda, blei litt løping der - spesielt på lørdagen; men hva gjør man ikke for å være godt vertskap.. Flyleder, flyselger, linehjelp, catering, verktøydepot og hva jeg nå ikke dreiv med. Men det var et fantastisk trivlig treff, folk var fornøyde og vi var et par spente sjeler som endelig fikk lufta 40% kjerrene våre med stort hell; og for en følelse det var...

        Ref. "Tåli tyna" så var det på slep 20-og-noe. Den modellen er det beste kjøpet jeg noen sinne har gjort. Den sirkler termikk som bare rakkern med en anelse camber, og på 450m er det bare å smette på med speed-mode og legge den i stup. Foreløpig bestenotering er 286 km/t målt med GPS - skal over 300; basta.. Modellen er forresten en Asg29 fra H-model.

        Treffet blir arrangert hver tår medio august, og alle som vil dele en trivelig stund med likesinnede er hjertelig velkommen til neste år. Invitasjon legges ut på Velkommen til Agder Modellflyklubb - Agder modellflyklubb og Iggnorge.no - Seilfly innen juni er påtenkt.

        Minner om IGG-høsttreff som arrangeres 11. og 12. september på Starmoen i Elverum. Verdt å få med seg.

        Jo
        Mvh
        JoE
        Agder Modellflyklubb

        Comment

        Working...
        X