Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kople sender til mottakar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kople sender til mottakar?

    Hei, har kjøpt meg Hitec Optic 6 Sport og ein Hitec HFD-08RO.

    I manualen til Optic 6 Sport står det ein tabell over kva som skal koplast til kva kanal, og det er denne eg har gått utifrå.

    Etter å ha kopla til alt, skrur eg først på sendaren, deretter mottakaren, men når eg bevegar spakane vil verken dei 2 servoane eller ESC røre/aktivere seg.
    Denne tabellen eg gjekk utifrå var til ein 6-kanal mottakar, medan mottakaren eg har er ein 8-kanalar.
    Eg har prøvd å kopla ESC'en til alle kanalane, og trykt inn gassen fult, men det skjedde ingenting på ein einaste ein av dei.

    Det einaste som minner om liv i mottakaren er at det lysar ein grønn lysdiode, og når batteriet koplast til gjer servoane ein liten lyd frå seg.

    Krystallane er begge på CH61 - 35.010, men på krystallen i sendaren står det "TX/FM 35.010 SE-0704", medan i mottakaren står det "RX/SING 35.010MHz I.T."
    På sjølve mottakaren står det forresten CH70 35.100, skjønner ikkje heilt kvifor når det står CH61 35.010 på krystallen.

    ESC'en er ein Hobbyking SS Series 25-30A om det har noko å sei.

    Håpar nokon kan hjelpa ein nybegynnar opp i lufta.

  • #2
    Originally posted by PHdZ View Post
    Hei, har kjøpt meg Hitec Optic 6 Sport og ein Hitec HFD-08RO.

    I manualen til Optic 6 Sport står det ein tabell over kva som skal koplast til kva kanal, og det er denne eg har gått utifrå.

    Etter å ha kopla til alt, skrur eg først på sendaren, deretter mottakaren, men når eg bevegar spakane vil verken dei 2 servoane eller ESC røre/aktivere seg.
    Denne tabellen eg gjekk utifrå var til ein 6-kanal mottakar, medan mottakaren eg har er ein 8-kanalar.
    Eg har prøvd å kopla ESC'en til alle kanalane, og trykt inn gassen fult, men det skjedde ingenting på ein einaste ein av dei.

    Det einaste som minner om liv i mottakaren er at det lysar ein grønn lysdiode, og når batteriet koplast til gjer servoane ein liten lyd frå seg.

    Krystallane er begge på CH61 - 35.010, men på krystallen i sendaren står det "TX/FM 35.010 SE-0704", medan i mottakaren står det "RX/SING 35.010MHz I.T."
    På sjølve mottakaren står det forresten CH70 35.100, skjønner ikkje heilt kvifor når det står CH61 35.010 på krystallen.

    ESC'en er ein Hobbyking SS Series 25-30A om det har noko å sei.

    Håpar nokon kan hjelpa ein nybegynnar opp i lufta.

    du har samme frekvens på mottaker og radio?
    tx-radio
    rx-mottaker
    står radioen innstilt på ppm eller pcm?

    du kan prøve å bruke et vanli 4.8v rett i mottakeren som strømkilde å så teste servoene,
    trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
    trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
    arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
    PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
    homemade quad med diverse elektronikk.
    noen depronkjerrer.
    futaba10c 2.4ghz.
    radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

    Comment


    • #3
      Både Tx og Rx har frekvens på 35 MHz, og begge krystallene er 35.010 MHz på kanal 61.

      Korleis finn eg ut om det er PPM eller PCM? Så vidt eg har sett er det ingen instilling for dette på Tx'en.

      Comment


      • #4
        du sier at det står RX/SING 35.010MHz på mottaker krystallet. men er ikke den mottakeren en dual conversion mottaker og skal ha krystall for det og ikke singel conversion.
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Jepp. Dual Conversion mottaker. Kan ikke virke med et singelC-krystall.
          Dette Hitec RX Dual Conversion 35Mhz Ch61 skal du bruke.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            Originally posted by tyor View Post
            du sier at det står RX/SING 35.010MHz på mottaker krystallet. men er ikke den mottakeren en dual conversion mottaker og skal ha krystall for det og ikke singel conversion.
            Aha, ja, mottakaren er dual conversion, så SING står altså for singel?

            produktsida hos Elefun stod det at det fulgte med Dual conversion mottakerkrystall, men då må eg ha fått feil då altså?

            Comment

            Working...
            X